recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO max undertekst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO max undertekst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ct16896 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-November-2021
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ct16896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO max undertekst
    Sendt: 25-November-2021 kl. 10:43
Hej.

Jeg har lige tegnet et abonemment ved HBO max.
Ser hbo max via min windows-pc. Det fungerer fint, bortset fra en ting. Stort set ingen film eller serier har dansk (eller bare engelsk) tekst. jeg vil gætte på max 10% er tekstet.

Selvfølgelig er jeg klar over at man skal vælge tekst nederst th på skærmen, og det virker skam ved fx filmen DUNE. Problemet er at stort set ingen andre har mulighed for at vælge tekstning, uanset sprog.

Er det bare sådan det er med HBO max, eller...?

Vh Peter

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 10:58
Nu har jeg kun prøvet HBO Max på min gamle Shield, har endnu til gode at finde noget uden DK subs på
Måske du kunne komme med et par eksempler
Til top
ct16896 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-November-2021
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ct16896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 11:12
Jeps. Her er 10 tilfældigt valgte:

Uden mulighed for tekst:
Constantine
Raised by wolves
Downsizing
Beforeigners
The nun
The wizard of lies
Child 41

Med tekst:
The matrix
No sudden move
Malignant
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 11:25
Underligt. Har lige prøvet med to af dine eksempler (The Nun og Downsizing) og får danske tekster på begge hvis jeg vil have det. Sikker på du har tegnet et dansk abonnement??

Redigeret af jacobe - 25-November-2021 kl. 11:26
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 11:53
Raised by Wolves så jeg i sidste uge, så der ved jeg der er DK subs på

Har så lige tjekket dem som jacobe ikke gjorde, de har alle DK subs

Så det må være noget i din ende der skaber problemet
Til top
ct16896 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-November-2021
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ct16896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 12:07
Ja, dansk abonnement og indstillet til dansk sprog.

Nå, nu tror jeg iøvrigt at forklaringen er Opera browser, der åbenbart ikke er 100% kompatibel med HBO max.
Når jeg logger ind i firefox browser virker det. Hurra!

Tak for hjælpen!   Tongue
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af ct16896 ct16896 skrev:

Nå, nu tror jeg iøvrigt at forklaringen er Opera browser, der åbenbart ikke er 100% kompatibel med HBO max.

Hm, Opera har jo indbygget VPN ...............
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu