|
HBO Nordic på Xbox og undertekster |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2014 kl. 17:13 |
Da jeg ikke har mere toldmodigehed vedrørende nye platforme til HBO nordic har jeg investeret i en Xbox.
Jeg kan dog ikke få nogle undertekster frem. Har prøvet og vælge forskellige sprog uden held. Hbo support var ikke til den store hjælp og lavede bare en fejlmelding. Er der nogen er jer der har hbo nordic på xbox med undertekster. Hvis ja har i gjort noget specielt ?
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Ja. Men der står intet specielt. Er lidt underligt men håber da jeg får det til at virke
|
|
![]() |
|
Update
Nogle gange hjælper det at læse om andre apps ( læs netflix ) Når man er igang med at se noget skal man trykket " pil ned, flyt ned kald det hvad du vil " Så går man over på CC. Når man går ind der kommer underteksterne frem. Der kan du så vælge undertekterne igen men det må du ikke gøre. Du skal bare trykke engang på CC så du kan se underteksterne og vente. Efter 5sek forsvinder menuen og du har undertekster. Tror den er lidt bugged den app :-) |
|
![]() |
|
Melder mig frivilligt som elev ![]() hvorfor vil den ikke starte med undertekster når den er valgt i settings.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |