|
HBO nyt - 12 mdr. bindingstid |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Måske er problemet et helt andet? Først udskyder man nogle uger, fordi man ikke var helt klar. Så annoncerer man en bindingstid, der helt klart vil begrænse antallet af kunder fra starten. Er der nogen der har overvejet om det hænger sammen. At man fandt ud af hvorfor man ikke var helt klar. Fandt årsagen, men ikke har en hurtig løsning og nu prøver at starte med et begrænset antal kunder? Er det en mulighed? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 31-Oktober-2012 kl. 18:19 |
|
miki35
Ny bruger Oprettet: 31-Oktober-2012 Sted: Vallensbæk Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes det utrolig hvad folk vil finde sig i år 2012. 6 mdr. binding, det er da langt ude. Hvorfor vil i finde jer i det. Selvfølgelig må folk selv om hvad de bruger deres penge til, men jer der opfører sig som små apple fanboy, ja i gør markedet dårligt for alle.
Jeg vælger selv HBO fra i protest hvis de holder fast i 6 mdr. binding, håber at andre følger med. Skulle vi ikke have bedre tv-tilstande i DK i stedet for dårligere?? |
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da rart at de ikke er selvglade, prøv lige at læs dette (norsk) :
Edit link.
Redigeret af Pede8000 - 31-Oktober-2012 kl. 19:28 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den såkaldte gratis måned, den er jo ikke helt gratis, for du skal stadig binde dig til de 6 måneder. Så kan de bare rende mig, jeg gider da ikke være fastlåst, og at de så samtidigt, kun kommer i samsung (såkaldt) smart tv. Det gider jeg ikke.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
uanset om bindingsperioden er 12 eller 6 mdr. bliver det også uden mig, for mig er hele kodeordet med streaming tv on demand istedetfor tv abonnement med kanal pakker frihed og halve eller hele års bindingsperiode harmonerer ikke med ordet frihed. At deres hovmod så heller ikke kender nogen grænser men nærmest er til at brække sig over i linket som Pede giver, hjælper bestemt heller ikke på min lyst til at være kunde hos dem.
Nej tak, jeg skal nok finde måder at se det indhold jeg ønsker - også uden at være bundet til HBO |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Thorslund
Bruger Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
Funktioner
Tak(0)
|
I Norge er det tilladt at have 12 måneders bindingsperiode og det er der, bindingsperioden bliver 12 måneder.
I Danmark bliver den "kun" 6 måneder. Enig i at deres hovmod er lidt for stort. Argumentet om at deres kunder alligevel bliver hængende kan jo lige så let vendes om: vores produkt er så godt, at vi ikke behøver binde kunderne. |
|
beolion
Bruger Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her vil jeg også sige, at selvom er jeg tilmeldt HBO nyhedsbrev, så har jeg ikke lyst til at binde mig.
Jeg havde faktisk tænkt mig at teste Netflix først, derefter HBO, og så vurdere hvem jeg har lyst til at beholde. Denne fremgangsmåde tror jeg er normal blandt os i DK. Som hovedregel vil jeg ikke melde mig til noget hvor jeg skal binde mig i 6 måneder, og 79 kr i rabat gør ikke at jeg har lyst til at binde mig. Jeg kan ikke forstå deres argument, jeg mener faktisk at de kunne få langt flere kunder ved at give dem en gratis prøveperiode på en måned. Ved dog ikke hvor mange der snyder med at oprette 20 forskellige e-mail adresser, HBO kunne vel tjekke på IP, hvis problemet blev for stort (ja, ok, ikke hvis IP er dynamisk)?
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt man har Samsung tv anno 2012, om der bliver et halvt års binding eller ej, vil det stadig være at finde hos os herhjemme.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
inside
Bruger Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
mon ikke de laver binding fordi de er bange for, at folk venter til en hel sæson har kørt af en serie og så køber adgang i en måned? for så at se den igennem og så melder de sig ud igen indtil næste serie sæson er afsluttet?
Men jeg synes ogaå det er groft. skal helt klart ikke prøve det nu
|
|
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
slap lige af vi snakker kun om 79kr pr måned værre er det jo ikke det er da det samme med kanel udbydere og parabol osv. har i aldrig set tv før?
|
|
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
kabel skulle der stå
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har ikke noget med sagen at gøre - det er princippet Men skal vi tale økonomi, så giver det heller ikke meningen at jeg skal købe et produkt ubeset og uprøvet, betale kr. 474,- for 6mdr bundet, og så finde ud af efter 3 uger at jeg ikke er tilfreds enten fordi udbuddet, eller den tekniske kvalitet eller stabilitet eller tilgængelighed ikke lever op til det forventede eller lovede. Derudover at pointen med disse streaming tjenester netop at det skal være en forbedring og en ændring i forhold til de gamle forstokkede metoder vi tidligere har været vant til at købe tv indhold på. Det skal ikke blot være mere af samme skuffe. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |