recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO nyt - 12 mdr. bindingstid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO nyt - 12 mdr. bindingstid

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 18:18
Hej.

Måske er problemet et helt andet?

Først udskyder man nogle uger, fordi man ikke var helt klar.

Så annoncerer man en bindingstid, der helt klart vil begrænse antallet af kunder fra starten.

Er der nogen der har overvejet om det hænger sammen.
At man fandt ud af hvorfor man ikke var helt klar.
Fandt årsagen, men ikke har en hurtig løsning og nu prøver at starte med et begrænset antal kunder?

Er det en mulighed?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 31-Oktober-2012 kl. 18:19
Til top
miki35 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Oktober-2012
Sted: Vallensbæk
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miki35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 18:30
Jeg synes det utrolig hvad folk vil finde sig i år 2012. 6 mdr. binding, det er da langt ude. Hvorfor vil i finde jer i det. Selvfølgelig må folk selv om hvad de bruger deres penge til, men jer der opfører sig som små apple fanboy, ja i gør markedet dårligt for alle.

Jeg vælger selv HBO fra i protest hvis de holder fast i 6 mdr. binding, håber at andre følger med.

Skulle vi ikke have bedre tv-tilstande i DK i stedet for dårligere??
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 19:10
Det er da rart at de ikke er selvglade, prøv lige at læs dette (norsk) :

Edit link.

Redigeret af Pede8000 - 31-Oktober-2012 kl. 19:28
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 19:25
Den såkaldte gratis måned, den er jo ikke helt gratis, for du skal stadig binde dig til de 6 måneder. Så kan de bare rende mig, jeg gider da ikke være fastlåst, og at de så samtidigt, kun kommer i samsung (såkaldt) smart tv. Det gider jeg ikke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 20:39
uanset om bindingsperioden er 12 eller 6 mdr. bliver det også uden mig, for mig er hele kodeordet med streaming tv on demand istedetfor tv abonnement med kanal pakker frihed og halve eller hele års bindingsperiode harmonerer ikke med ordet frihed. At deres hovmod så heller ikke kender nogen grænser men nærmest er til at brække sig over i linket som Pede giver, hjælper bestemt heller ikke på min lyst til at være kunde hos dem.

Nej tak, jeg skal nok finde måder at se det indhold jeg ønsker - også uden at være bundet til HBO
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Thorslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2009
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 20:55
I Norge er det tilladt at have 12 måneders bindingsperiode og det er der, bindingsperioden bliver 12 måneder.
I Danmark bliver den "kun" 6 måneder.

Enig i at deres hovmod er lidt for stort. Argumentet om at deres kunder alligevel bliver hængende kan jo lige så let vendes om: vores produkt er så godt, at vi ikke behøver binde kunderne.
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2010
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beolion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 21:52
Her vil jeg også sige, at selvom er jeg tilmeldt HBO nyhedsbrev, så har jeg ikke lyst til at binde mig.
Jeg havde faktisk tænkt mig at teste Netflix først, derefter HBO, og så vurdere hvem jeg har lyst til at beholde.
Denne fremgangsmåde tror jeg er normal blandt os i DK.
Som hovedregel vil jeg ikke melde mig til noget hvor jeg skal binde mig i 6 måneder, og 79 kr i rabat gør ikke at jeg har lyst til at binde mig.
Jeg kan ikke forstå deres argument, jeg mener faktisk at de kunne få langt flere kunder ved at give dem en gratis prøveperiode på en måned.
Ved dog ikke hvor mange der snyder med at oprette 20 forskellige e-mail adresser, HBO kunne vel tjekke på IP, hvis problemet blev for stort (ja, ok, ikke hvis IP er dynamisk)?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 01:02
Godt man har Samsung tv anno 2012, om der bliver et halvt års binding eller ej, vil det stadig være at finde hos os herhjemme. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2005
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 08:12
mon ikke de laver binding fordi de er bange for, at folk venter til en hel sæson har kørt af en serie og så køber adgang i en måned? for så at se den igennem og så melder de sig ud igen indtil næste serie sæson er afsluttet?

Men jeg synes ogaå det er groft. skal helt klart ikke prøve det nu 
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 08:25
slap lige af vi snakker kun om 79kr pr måned værre er det jo ikke det er da det samme med kanel udbydere og parabol osv. har i aldrig set tv før?
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 08:25
kabel skulle der stå
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

slap lige af vi snakker kun om 79kr pr måned værre er det jo ikke det er da det samme med kanel udbydere og parabol osv. har i aldrig set tv før?

Det har ikke noget med sagen at gøre - det er princippet

Men skal vi tale økonomi, så giver det heller ikke meningen at jeg skal købe et produkt ubeset og uprøvet, betale kr. 474,- for 6mdr bundet, og så finde ud af efter 3 uger at jeg ikke er tilfreds enten fordi udbuddet, eller den tekniske kvalitet eller stabilitet eller tilgængelighed ikke lever op til det forventede eller lovede.

Derudover at pointen med disse streaming tjenester netop at det skal være en forbedring og en ændring i forhold til de gamle forstokkede metoder vi tidligere har været vant til at købe tv indhold på. Det skal ikke blot være mere af samme skuffe.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu