|
HBO nyt - 12 mdr. bindingstid |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
Fuzhi
Bruger Oprettet: 13-Maj-2006 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg syntes også det er et selvmål af HBO. De har tidligere lovet kanalen gratis i en måned til alle der tilmeldte sig deres nyhedsbrev, og først senere kommer det så frem at det kun er hvis man binder sig i en 6 måneders periode. Det virker med andre ord som om de trækker i land i forhold til hvad de tidligere har lovet.
Personligt har jeg set frem til at kunne modtage HBO i mange år og er ikke i tvivl om at jeg skal have det fast, så for mig er bindingsperioden ikke et problem, men det tror jeg det er for flertallet som er i tvivl om hvorvidt de skal have Netflix, HBO eller Viaplay. Den gruppe vil nu fravælge HBO. |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12325 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
HBO Nordic kan bare ikke sammenlignes med de andre tjenester. Der er noget man har misforstået, hvis man mener de er i direkte konkurrence med Netflix eller de andre.
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8581 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder faktisk ret plausibelt. |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12325 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad er det nu for noget pladder med at anvende logik og eftertænksomhed? Det her er en tråd hvor man skal BROKKE sig og smide rundt med dommedagsprofetier!
|
|||
miki35
Ny bruger Oprettet: 31-Oktober-2012 Sted: Vallensbæk Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
er du ansat af HBO?
|
|||
joensson
Bruger Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kender nu ikke ret mange der gider vente til hele sæsonen er færdig før de begynder at se serien. Til den tid har der jo været diverse spoilere og omtale af begivenheder i de enkelte afsnit m.m. Jeg forstår slet ikke at HBO med det udbud de trods alt ligger inde med, mener at de har brug for en bindingsperiode. Bindingen alene er nok til at skræmme mig væk igen. Jeg giver gerne 79kr/måned løbende for god underholdning. Men jeg gider ikke give 6x79 før jeg overhovedet ved om det virker godt nok til at jeg vil blive ved. For mig (og familien) er det afgørende at det skal kunne afspilles på tv'et på en nem måde, gerne via mediecentret som jeg kan styre med en fjernbetjening. Jeg gider ikke skulle starte en webbrowser og klikke rundt med en mus for at starte min serie - og nej jeg har ikke et Samsung tv. Jeg vil heller ikke reservere ipad'en/iphonen til at afspille en serie via Airplay. Så for mig handler prøveperioden ikke ret meget om udbuddet ved HBO, men mere om hvor brugbart det er i dagligdagen. Hvis det er besværligt at bruge, så bliver det ikke brugt her i huset - og så gider jeg ikke binde mig til 6 måneder. Netflix er supernemt at bruge og bruges dagligt af både børn og voksne her i huset - uanset at deres udbud er af lidt ældre dato. Så dem betaler jeg faktisk gerne for at bruge.
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8581 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Alle dem der normalt køber dem på DVD/Blu-ray? Jeg er helt enig i at prøveperioden bør være uden binding. |
|||
inside
Bruger Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg gør det ret ofte, da jeg tit synes det er irriterende at skulle vente en uge på næste afsnit. Så f.eks de første sæsoner af LOST gradvist som afsnittene kom ud, men valgte at holde en pause på et tidspunkt. Kunne derefter tage serien op igen og se de to sidste sæsoner uden at skulle tænke på hvornår næste afsnit kom ud. Det giver desuden en bedre helhedsfornemmelse, da man ikke glemmer små detaljer fra tidligere afsnit. Og det lykkedes vel at mærke uden at blive udsat for diverse spoilere, hvilket jeg generelt ikke synes er noget problem. |
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er du uimodtagelig overfor sarkasme? Jeg synes også det er forkert at de vil binde folk i så lang tid de kan, men jeg kan godt forstå det, baseret på ovenstående overvejelser. Mit 'problem' bliver at de er bundet til Samsung i et halvt år, og tilsyneladende ikke kommer på Apple TV i den overskuelige fremtid. Så skal jeg ikke nyde noget. Jeg SKAL have det direkte på min projektor. Derudover synes jeg også det er ret slapt med 720p; Apple har bevist at 1080p sagtens kan lade sig gøre med både tv-serier og film, med en helt igennem overskuelig (for dem og internetudbyderne) bitrate. |
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
De satser nok på at folk godt ved hvad HBO er. Game of Thrones, True Blood, etc., plus bagkataloget. Det er ikke noget mysterie hvad man får ud af månedsprisen. |
|||
gensplejs
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja men de skal sku ikke satse på at jeg gider købe katten i sækken hvad angår support for forskellige devices, kvalitet osv osv... torrent butikken har desuden et lige så stort bag katalog. |
|||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er ret overbevist om billedet af Manny Pacquiao (?) henviser til deres fremragende sports-dokumentar serie 24/7.
Redigeret af OleA - 01-November-2012 kl. 15:20 |
|||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |