|
HBO ustabil igen ved ny GOT sæson |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2016 kl. 20:55 |
Hej i forum
Jeg er bare lige nysgerrig om andre også oplever her hvor Game of Thrones er startet igen, at HBO Nordic app (i mit tilfælde på iPad er ustabil? Sådan var det også sidste år, når der kom nye GOT afsnit. Jeg tænkte, at det måtte de da for fanden have fået fikset, men nej :-( Jeg får besked om jeg skal tjekke min internetforbindelse selvom jeg også prøver at se noget andet på HBO. Jeg er begavet med en 100/100 fiber, der kører fuld hastighed og der er heller ikke problemer i andre tjenester - Netflix, youtube osv. Derudover, nu hvor jeg er i gang, så oplever jeg også tit på HBO appen, at når man går ind på en serie, så er der ikke noget indhold, så skal man søge efter den og klikke sig ind på den igen. Så kommer der noget frem. Surt mandagsopstød herfra ![]() |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har lige set game of thrones på chromecast uden problemer
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Hvilken IOS har din iPad?
Min har 7.1.2 og 7 er det krav HBO stiller når man henter deres applikation. Jeg havde tit problemer med at se noget, og opgav til sidst. HBO anbefaler at man opdaterer til seneste software version, og da jeg ikke var interesseret i det, brugte jeg Ps4 i stedet for. |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
har ikke ipad men android.
Men det er vel underodnet når jeg ser over chromecast.
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Så via ATV4 uden problemer kl. 22 i går.
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Nej, men det var heller ikke dig der nævnte problemer med afspilning på iPad. Så svaret var til trådstarter. |
|
![]() |
|
Sorry. Havde stadig søvn i øjnene. Troede det var trådstarter der svarede :-(
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Jeg havde også problemer igår, både via Chromecast og PS3 App, prøvede første gang kl. 21 og fik først hul igennem kl. 22. Det er HBONordic der ikke har kapaciteten til det. Kan se på deres Facebook side at mange har brokket sig.
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Den virkede også senere, men omkring kl. 21 blev man smidt af konstant. |
|
![]() |
|
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 143 |
Startede afsnittet ml 20 og 20.30, og de første 20 min måtte den stoppe to-tre gange for at få nok i bufferen, men ellers kørte det fint. Startede på en iPAD (helt up-to-date) og smed det over på Chromecast.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
venter på den kommer på bluray istedet for
billed kvaliteten på streamning er for dårlig da jeg så afsnit 5
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Så kommer du til at vente et helt år, hvilket for mig er uforståeligt, men ikke desto mindre har været tilfældet for alle tidligere sæsoner af Game of Thrones. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |