recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO ustabil igen ved ny GOT sæson
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO ustabil igen ved ny GOT sæson

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KasperM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO ustabil igen ved ny GOT sæson
    Sendt: 25-April-2016 kl. 20:55
Hej i forum

Jeg er bare lige nysgerrig om andre også oplever her hvor Game of Thrones er startet igen, at HBO Nordic app (i mit tilfælde på iPad er ustabil?
Sådan var det også sidste år, når der kom nye GOT afsnit. Jeg tænkte, at det måtte de da for fanden have fået fikset, men nej :-( Jeg får besked om jeg skal tjekke min internetforbindelse selvom jeg også prøver at se noget andet på HBO. Jeg er begavet med en 100/100 fiber, der kører fuld hastighed og der er heller ikke problemer i andre tjenester - Netflix, youtube osv.

Derudover, nu hvor jeg er i gang, så oplever jeg også tit på HBO appen, at når man går ind på en serie, så er der ikke noget indhold, så skal man søge efter den og klikke sig ind på den igen. Så kommer der noget frem.

Surt mandagsopstød herfra
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2016 kl. 21:28
har lige set game of thrones på chromecast uden problemer
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 07:03
Hvilken IOS har din iPad?

Min har 7.1.2 og 7 er det krav HBO stiller når man henter deres applikation.

Jeg havde tit problemer med at se noget, og opgav til sidst. HBO anbefaler at man opdaterer til seneste software version, og da jeg ikke var interesseret i det, brugte jeg Ps4 i stedet for.

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 07:23
har ikke ipad men android.
Men det er vel underodnet når jeg ser over chromecast.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 07:24
Så via ATV4 uden problemer kl. 22 i går.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af technology technology skrev:

har ikke ipad men android.
Men det er vel underodnet når jeg ser over chromecast.

Nej, men det var heller ikke dig der nævnte problemer med afspilning på iPad. Så svaret var til trådstarter.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 08:00
Sorry.
Havde stadig søvn i øjnene. Troede det var trådstarter der svarede :-(
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 08:56
Jeg havde også problemer igår, både via Chromecast og PS3 App, prøvede første gang kl. 21 og fik først hul igennem kl. 22. Det er HBONordic der ikke har kapaciteten til det. Kan se på deres Facebook side at mange har brokket sig.
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8671
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Så via ATV4 uden problemer kl. 22 i går.

Den virkede også senere, men omkring kl. 21 blev man smidt af konstant.
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2006
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 09:41
Startede afsnittet ml 20 og 20.30, og de første 20 min måtte den stoppe to-tre gange for at få nok i bufferen, men ellers kørte det fint. Startede på en iPAD (helt up-to-date) og smed det over på Chromecast.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 15:07
venter på den kommer på bluray istedet for
billed kvaliteten på streamning er for dårlig da jeg så afsnit 5
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

venter på den kommer på bluray istedet for

Så kommer du til at vente et helt år, hvilket for mig er uforståeligt, men ikke desto mindre har været tilfældet for alle tidligere sæsoner af Game of Thrones.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu