|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 21> |
Forfatter | |||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
||
Hmm , se lige her , Michael Bay vinder HD krigen helt alene... http://www.engadgethd.com/2008/02/14/michael-bay-singlehande dly-wins-the-hd-format-war/... MVH |
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
||
nu var det jo ikke mig der blev personlig og hakkede ned på andre, som tjener en røvfuld af penge på det de laver. hd-dvd ingen. bd film 89 stk 8 i foreløbig bestilling, jeg holder mig til vindersiden. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
||
Hahahahaha... He´s a nut case!! Ikke Spielberg, altså Bay! (flemming, selv om man er BD-fan kan man godt være en nød) |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
||
ja. det har du jo lige bevist. det gør ondt når man har satset på den forkerte hest. Redigeret af flemming larsen - 14-Februar-2008 kl. 20:40 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Selvfølgelig er det fordi han kræver hans film skal udkomme på Blugay ![]() Jeg har ikke satset noget som helst på HD-DVD, jeg har købt HD-DVD film og der en en Toshiba på vej til mig, men det er nu et bevidst valg og ikke en satsning. Jeg har skam også Bluray og synes der er fede film på dette format også, af de gamle film er både Face Off og Conair to i mine øjne og ører fantastiske transfers til Bluray. At en som arbejder for en HD-DVD supporter så forlanger Bluray fatter jeg ikke, med mindre den skal vare 4 timer eller mere. Synes Spielberg laver fantastiske film ingen tvivl om det. Men jeg kan da anbefale der her til jer Bluray fanboys. Redigeret af Hans j - 14-Februar-2008 kl. 21:26 |
|||
![]() |
|||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
||
ja. det har du jo lige bevist. det gør ondt når man har satset på den forkerte hest. [/QUOTE] Ja, vi andre der ikke er en nød, glæder os over Blu-ray formatet vinder, hvilket jeg også skrev det ville tidligere på denne side. Så "nødden" må være dem der har købt en forkert maskine, en HD DVD. Sandheden er ALTID ilde hørt. |
|||
![]() |
|||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
||
Du hælder alligevel malurt i bægeret, så noget grøn er du. |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Grøn ? Malurt ? Hvor har jeg nævnt Michael Falck ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, vi andre der ikke er en nød, glæder os over Blu-ray formatet vinder, hvilket jeg også skrev det ville tidligere på denne side. Så "nødden" må være dem der har købt en forkert maskine, en HD DVD. Sandheden er ALTID ilde hørt. [/QUOTE] du siger simpelthen så mange af mine ord, i forskellige tråde, så man skulle tro vi var i familie. men selv om det er samme efternavn, så tvivler jeg. men gode ord igen. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du hælder alligevel malurt i bægeret, så noget grøn er du. [/QUOTE] dette er måske lidt langt ude med michael falck. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Grøn ? Malurt ? Hvor har jeg nævnt Michael Falck ? [/QUOTE] dette er måske lidt langt ude med michael falck. [/QUOTE]Nåja, hvis man nu er meget alvorlig og går meget op i at Bluray vinder ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
dette er måske lidt langt ude med michael falck. [/QUOTE] jeg var fra start pisse ligeglad med hvem som vandt, bare man kunne få alle filmene, uden at skulle have to maskiner. og samsungs combo, ser det jo sort ud for. men det kan jo være at toshiba kan lave en god combomaskine. bare den understøtter alle lydformater. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 21> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |