recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD Selector - billed bliver mørkt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD Selector - billed bliver mørkt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2010 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af dkkev dkkev skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

fw. 1.240 og senere fw.updates til yousee-boksene , både med og uden hdd (3126 og 3026), fik (af urangsagelige årsager) tilføjet en pauseskærm feature.

alle firmwares er indstillet med Pauseskærm 5 minutter som default (desværre) - dvs. efter en gendan fabriksindstilling eller en firmwareopdatering - skal man (alle) ind og slå pauseskærmen fra.

der var tilsyneladende ikke plads til at slå denne feature fra i det sidste hotfix der blev rullet ud i sidste uge(21) - men man må da håbe den bliver slået fra på næste firmware update der er planlagt til udrulning senere på sommeren.
Pauseskærmen kan da stadig slåes fra. Menu/indstillinger/personlige/visning.

ja naturligvis - beklager for mine dårlige formulering.. jeg mente naturligvis blot at - man som standard har 5minutter for pauseskærm indtil man selv går ind i indstillingerne og slår det fra igen..

det jeg håber på er i næste opdatering at denne standard bliver ændret til 'Pauseskærm fra' :]
Jeg beklager, at jeg ikke kan forstå problemet. Når pauseskærmen er slået fra, er den også slået fra, når der kommer en opdatering.
Kan godt være, at den kommer igen, hvis man laver en gendannelse af fabriksindstillingerne. Så skal man jo altid ind i menuen for at sætte boksen op.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8644
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2010 kl. 19:13

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

fw. 1.240 og senere fw.updates til yousee-boksene , både med og uden hdd (3126 og 3026), fik (af urangsagelige årsager) tilføjet en pauseskærm feature.

alle firmwares er indstillet med Pauseskærm 5 minutter som default (desværre) - dvs. efter en gendan fabriksindstilling eller en firmwareopdatering - skal man (alle) ind og slå pauseskærmen fra.

der var tilsyneladende ikke plads til at slå denne feature fra i det sidste hotfix der blev rullet ud i sidste uge(21) - men man må da håbe den bliver slået fra på næste firmware update der er planlagt til udrulning senere på sommeren.

Pauseskærmen kan da stadig slåes fra. Menu/indstillinger/personlige/visning.

ja naturligvis - beklager for mine dårlige formulering.. jeg mente naturligvis blot at - man som standard har 5minutter for pauseskærm indtil man selv går ind i indstillingerne og slår det fra igen..

det jeg håber på er i næste opdatering at denne standard bliver ændret til 'Pauseskærm fra' :]

Var det ikke bedre at funktionen reelt fungerede som den skulle - altså kun gå på pause hvis der ikke er aktivitet i billedet?
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2010 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Var det ikke bedre at funktionen reelt fungerede som den skulle - altså kun gå på pause hvis der ikke er aktivitet i billedet?
Selvfølgelig - godt og positivt tænkt.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu