recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD-DVD på CRT skærm ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD-DVD på CRT skærm ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MaRtiNeZ Online Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 16:47

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Generelt til tråden: Nu er der jo f.eks. ikke Scart-udgang på en Toshiba HD-E1. Bruger man så et eller andet component-til-RGB-Scart kabel?

Og kan man få billede fra HD-DVD drevet til Xbox 360 med RGB-Scart?

Ja der findes alm. scart kabel til xboxen, altså direkte fra udgangen på xboxen til scart uden nogen form for convertere. De første xbox 360'er der blev solgt var med dette kabel, de er dog gået over til at smide component med i salgspakkerne nu - heldigvis for det da! ;o)

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 17:13
Jeg ved selvfølgelig godt at der findes RGB-Scart til Xbox 360, men får man billede fra HD-DVD film smidt i HD-DVD drevet med sådan et kabel?

I øvrigt har component/composite kombinationskablet fulgt med fra starten. Core har altid kun haft composite.
Til top
alstrup71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2007
Sted: Denmark
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 23:08
Billedet overføres fra HD-DVD drevet til xbox via USB 2.0, hvis det er det du tænker på ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 23:15
Nej, det er ikke det jeg tænker på. Jeg tænker på, om man får lov til at se HD-DVD i SD fra Xbox 360, også selvom man bruger et kabel der ikke kan overføre et HD signal, som f.eks. RGB-Scart. Jeg kan da forestille mig at det virker, men det er da, på den anden side, heller ikke sikkert, så hvis nogen vidste det, kunne jeg godt tænke mig, at de skrev det.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu