|
HDHomerun Diskussion |
Besvar | Side <1 161162163164> |
Forfatter | |
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du skulle have en harddisk med USB, kunne du måske tilslutte denne til Vero’en og lade TVHeadEnd gemme optagelser på denne.
|
|
Agini
Ny bruger Oprettet: 29-November-2017 Sted: Viby J. Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
For mig lyder det som et dårligt antenne kabel eller dårlig forbundet lagrings enhed. Altså et sted i linien fra antenne til harddisk er det opstået en løs forbindelse som resetter f.eks. hver time, og stopper den konstante overførsel. Er du 100% sikker at du har et skærmet antenne kabel? Du kan også prøve at "pinge" din tuner i 24 timer med logfil for at se om der opstår problemer i netværket.
Mvh Agini
|
|
steyr
Junior bruger Oprettet: 11-November-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg tilfældigvis liggende i skuffen, så det skal helt sikkert testes. Dog er Vero afspilleren kun udstyret med en USB 2.0 port - så det kan blive et potentielt issue.
|
|
steyr
Junior bruger Oprettet: 11-November-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input Agini - det vil jeg bruge i den fortsatte fejlfinding. Lige nu er fokus på, at undersøge de "findings" jeg havde mht. MAX CPU på NAS'en ved 2 samtidige optagelser. |
|
Jebuz
Junior bruger Oprettet: 26-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er her en som mangler en HD Homerun? Jeg har en HDHR3-EU (dual tuner), som jeg ikke bruger mere. Den virker som den skal. Den befinder sig i Aalborg/Støvring.
Redigeret af Jebuz - 03-August-2019 kl. 11:36 |
|
Philips 60PFL8708S, Denon AVR-2310, Dali Concept, Mac Mini (2012), HDHomeRun, EyeTV, Plex
|
|
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en HDHomerun, HDHR3-4DC til salg i Aalborg hvis nogen er intereseret
|
|
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Også Aalborg her. PM sendt.
|
|
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal den koste ?
|
|
smedev
|
|
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prisen sendt til Odense ?
|
|
smedev
|
|
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har smidt den ind på køl og salg herinde. Vil gerne et stykke over 500kr.
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det fordi den er varm? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3789 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan jeg med waoo/fibia gøre brug af hdhomerun?
Googlen siger det kan lade sig gøre, men hvordan? Hvis man får signalet via fibernet? Redigeret af Bromberg5 - 17-November-2019 kl. 14:43 |
|
Besvar | Side <1 161162163164> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |