|
HDMI kabel 15 m |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:30 | |
Hej houbakrene.
Du skulle tage og lytte til TommyBoy det han, siger er helt fornuftigt,
(underligt nok da han er så "DLP" orienteret )
Redigeret af Just Curious - 17-Maj-2010 kl. 14:30 |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:45 | |
Ja, man kan bruge en masse tid på at sende kabler frem og tilbage.
Hvis man vil gøre brug af returret, så skal man selv betale for retur portoen, så her kan man komme til at bruge penge på dette.
Jeg gad ikke at prøve alt for meget, men det er mi holdning.
|
||
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:03 | |
Hvorfor bruge unødvendig mange penge på et kabel der helt sikkert alligevel ender med at blive gemt i en kabelkanal ?? penge der bestemt kunne gøre større lykke ved f.eks. en lille snedig middag for 2 i byen...
det må da bestemt kunne betegnes som en "VIN VIN SITUASION"
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:15 | |
|
||
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:37 | |
http://store.stsi.com/hh-22cl2-50.html
Den virker for mig. Den er tyk da den er lavet til indbygning i væggen. De har også en ebay shop og sender til europa. De har god support så spørg evt om de vil pakke den uden kvittering etc så kan det være du undgår tolden. Eller send den til en ven i usa hvis har sådan en. |
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:44 | |
Jeg har haft både Wyrewizard 12 m og supra sat ind i væggene og de fungerede fint.
|
||
Just Curious
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:50 | |
henningdalgaard hmmmm. ligner mistænkeligt noget BOSSCOM tar hjem...
Redigeret af Just Curious - 17-Maj-2010 kl. 15:53 |
||
TommyBoy
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 16:22 | |
netop perw, og det er netop dette som forhandlerne udnytter,
at vi ikke gider at teste os frem til billigste løsning,
vi har lige fyret en hel stak af de lange sedler af på tv grejet, og derfor er det vel
ok at overforbruge på kabler og andet sjov, æv siger jeg bare.
men jeg gør det sku ! det skal bare være en løgn at jeg skal presses til at fyre 1500kr af på et digitalt kabel, det er jo bare et fancy netværks kabel, død ærgeligt at de ikke bare bruger RJ45
og CAT5 eller CAT6 kabler, der jo sagtens kunne overføre de mængder data vi skal bruge.
>(underligt nok da han er så "DLP" orienteret )
hehe hvis jeg er noget mht DLP, så er det nok en DLP hader :-)
men jeg tør ikke skrive det i min signatur
eller ok, lad os bare sige, single chip DLP hader... så... Redigeret af TommyBoy - 17-Maj-2010 kl. 16:24 |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 17:43 | |
Glem Van Den Hul kablet til 1.600,-
Køb i stedet det anbefalede Supra, som er 500,- billigere - dét virker!
M.v.h.
|
||
houbakrene
Bruger Oprettet: 18-November-2009 Status: Offline Point: 155 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 17:54 | |
Tror også det bliver det det ender med... Har i hvert fald næsten bestilt det. Tak for hjælpen allesammen...
|
||
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25 Denon AVR-2808 Denon DVD-1800BD Sony VPL-HW10 Adeo 92" tab-tension René's HD-Bio |
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 18:04 | |
så lidt.!
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 17-Maj-2010 kl. 18:23 | |
Nogle bruger _netop_ mange penge, fordi det skal gemmes i en kabelkanal, tomrør eller hvad ved jeg. Fordi at hvis der opstår problemer med det (og ja, det KAN opstå hen ad vejen selv om det virkede i starten!),
Jeg har eksempelvis en kunde der købte et kabel, testede det, det virkede - for så at trække det igennem tomrøret, og konstatere at nu virkede det ikke. Ud af tomrøret, så virkede det igen. Givetvis pga. støj fra andre kabler der lå sammen med. Nogle mennesker vil bare gerne slippe for at bruge dén tid, og jeg er ikke helt enig i hvad der er "smart" at gøre og hvad der ikke er. Det afhænger af hvor højt man værdisætter sin egen tid. Nogle mener de har masser af tid til at ligge og rode med den slags, andre vil hellere bruge tiden på at tjene de penge de "brænder af" på det dyre kabel, på at nyde systemet fra starten uden bøvl, eller på at lege med ungerne. Med andre ord, at betale sig fra at undgå tweakeriet, er ikke nødvendigvis usmart, bare en prioritering af egen tid. Vil du give 1000,- for 10 timer ekstra sammen med din familie? Nogle vil. For den enlige studerende med masser af tid til overs, kan det sagtens være det smarteste at prøve sig frem.
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |