|
HDMI problemer |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
KM
Junior bruger Oprettet: 25-August-2013 Sted: København Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe.
Denonen er helt ny. Den skiftede jeg fordi jeg mente det måtte være i min gamle NAD fejlen lå...
|
|
www.headgear.dk
Et helt rent høretelefonsite. |
|
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Talt med hifi klubben? Al din elektronik stammer fra dem. Receiveren er stort set så ny den kan være.
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
Mutzer
Bruger Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virkelig belastende problem du har dig der. Hvad med selve filmen? Synes ikke jeg har set om du skrev hvor den kom fra, men du nævnte popcorn hour som en afspiller, så tænker der er noget rippet/reencoded materiale? Måske er det selv medie filen/filerne der driller. Du har været ret så grundig med at teste ALT hardware igennem synes jeg.
|
|
Mutzer
|
|
KM
Junior bruger Oprettet: 25-August-2013 Sted: København Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er det samme uanset om kilden er originale blu-ray film, lejet stream fra iTunes/Apple tv eller et pirat rip fra min nas via popcorn hour.
Hvilket burde udlukke afspilleren, idet det er tre forskellige. |
|
www.headgear.dk
|
Mutzer
Funktioner
Tak(0)
|
hmm det er sku for mærkeligt. Jeg er ved at sige, at den eneste fælles nævner efterhånden er strøm kabler, og selve strømmen de får. Måske noget der varmer op over tid, og så bliver ustabilt. Som et kabel fx Men at det kun skulle påvirke billedet, og ikke lyden, virker bare usandsynligt.
Ud over det, så tror jeg også jeg ville prøve at slå CEC, diverse strømspare funktioner, screen savers osv osv fra alle steder jeg kunne finde dem.
|
|
Mutzer
|
|
KM
Funktioner
Tak(0)
|
Produkter der bliver for varme er en mulighed, selvom det ikke virker så sandsynligt. Men lige nu vil jeg ikke afskrive noget :)
Tror jeg har slået alt det der skrammel fra, men må lige alle menuer igennem og se om jeg har overset noget. Takker for alle buddene. Keep en comming.... |
|
www.headgear.dk
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som test tager du projektor ned og forbinder den med et 5 meter kabel og sætter en film på. Sker det stadigt?
Klaus |
|
Mutzer
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer til at tage en krig at teste..du skal sidde og glo små to timer film hver gang :-) Går ikke ud fra det kommer hvis du bare hopper frem til 1:45 og ser derfra? :-)
|
|
Mutzer
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved det....... Men det er der vi er nået til!
Klaus |
|
KM
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet med et 8 meter. Det kan nemli lige nå, hvis det trækkes grimt hen over stuen.
Med et 5 meter skal jeg pille projekteren ned :( |
|
www.headgear.dk
|
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et skud i blinde... men hvad med at lægge en lille PC-blæser op ved Projektoren, så du er helt sikker på det ikke er et temperaturfænomen efter en 2 timers drift ?
|
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du fundet en løsning?
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |