|
HDMI problemer |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
KM ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2013 Sted: København Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, jeg er desværre ikke kommet en løsning nærmere....
|
|
www.headgear.dk
Et helt rent høretelefonsite. |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Hej
Når man beskriver et problem som dit,er det pænt vigtigt at skrive hvordan, dit setup er opstillet. Hvor står din forstærker/reciever henne i ?? Er der de min. 15-30 cm. fri luft over forstærker/reciever og det samme i siderne ?? Folk har en tendens til at bare, at plante deres enhed i en stereo bænk. |
|
![]() |
|
KM ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2013 Sted: København Status: Offline Point: 21 |
Forstærkeren står i et åbent møbel.
Der er ca 5 cm opad og nedad til. masser af luft til siderne. Åbent både for og bag. Forstærkeren bliver ikke varm. Jeg hælder selv mest til enten HDMI kablet, eller projektoren. Forstærkeren har to HDMI ud, og der er aldrig problemer når jeg bruger tvét. Jeg har prøvet at bytte om på de to HDMI ud. Det der bare undre mig, er at jeg jo har prøvet at skifte både HDMI og projektor, samt at sætte en eksta HDMI repeater på, uden at noget af det har løst problemet. Jeg har overvejet at få fat på et aktivt HDMI, men jeg vil mene at det burde gøre det samme som min repeater... |
|
www.headgear.dk
Et helt rent høretelefonsite. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det første jeg ville gøre var at låne et 10 meter Supra HDMI-kabel! På længder på 8+ meter ér Supra bare nr. 1 (skærmning). Jeg har været med til flere installationer på 10-12 meter, hvor det eneste HDMI som fungerede var Supra's...
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 02-September-2013 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Hej
Du skriver der er 5 cm op ad ... ![]() Er det fra forstærkeren`s øverste kant, til en evt. hylde/kant ?? Et supra-kabel ( HDMI )er altid en god investering,slår de billige med lethed.
|
|
![]() |
|
Ole N 84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
hej
Fandt du en løsning på problemet Hilsen Ole n 84 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Efter 8 år…….
Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |