recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI problemer

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
KM Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-August-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 08:14
Nej, jeg er desværre ikke kommet en løsning nærmere....
www.headgear.dk
Et helt rent høretelefonsite.
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 08:51
Hej

Når man beskriver et problem som dit,er det pænt vigtigt at skrive hvordan, dit setup er opstillet.

Hvor står din forstærker/reciever henne i  ??

Er der de min. 15-30 cm. fri luft over forstærker/reciever og det samme i siderne ??

Folk har en tendens til at bare, at plante deres enhed i en stereo bænk.



Til top
KM Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-August-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 09:13
Forstærkeren står i et åbent møbel.
Der er ca 5 cm opad og nedad til. masser af luft til siderne. Åbent både for og bag. Forstærkeren bliver ikke varm.
Jeg hælder selv mest til enten HDMI kablet, eller projektoren. 
Forstærkeren har to HDMI ud, og der er aldrig problemer når jeg bruger tvét. Jeg har prøvet at bytte om på de to HDMI ud.

Det der bare undre mig, er at jeg jo har prøvet at skifte både HDMI og projektor, samt at sætte en eksta HDMI repeater på, uden at noget af det har løst problemet.
Jeg har overvejet at få fat på et aktivt HDMI, men jeg vil mene at det burde gøre det samme som min repeater...

www.headgear.dk
Et helt rent høretelefonsite.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 09:35
Det første jeg ville gøre var at låne et 10 meter Supra HDMI-kabel! På længder på 8+ meter ér Supra bare nr. 1 (skærmning). Jeg har været med til flere installationer på 10-12 meter, hvor det eneste HDMI som fungerede var Supra's...

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 02-September-2013 kl. 09:36
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 10:05
Hej

Du skriver der er 5 cm op ad ...Smile

Er det fra forstærkeren`s øverste kant, til en evt. hylde/kant ??

Et supra-kabel ( HDMI )er altid en god investering,slår de billige med lethed.
Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2021 kl. 17:41
hej

Fandt du en løsning på problemet 

Hilsen Ole n 84

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2021 kl. 19:58
Efter 8 år…….


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu