|
HDMI - RGB sync |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||
Bassekat
Super bruger Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå ja, i mangel af ---- Så er der jo ikke andre muligheder, så ja det er den bedste løsning, men så også den eneste
|
|||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved ikke om din TDC boks kan smide RGB signal ud via SCART, men kan den det, burde du få bedre billede via SCART til RGB på din projektor. Du vil dog ikke få HD-billede ud den vej.
Denne her burde så kunne hjælpe dig på http://www.av-cables.dk/scart-adapter/high-grade-component-til-scart-guldbelagt.html |
|||
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo, der er RGB out, men sådan en adaptor virker ikke, da der ikke er sync med. Har prøvet og billedet er bare en masse striber i en milliard farver.
|
|||
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan composit ikke bruges som sync??
|
|||
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo måske, men der er både H&V sync og så skal der bruges en sync separator.
|
|||
Hans j
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK, jeg troede den kunne modtage sync via RGB (på G).
Redigeret af Hans j - 20-Juni-2013 kl. 13:24 |
|||
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
||
RGB input via BNC -->> R - G - B - Sync/VD - HD Udover det elendige S-Vhs har jeg disse:Jeg vil idag prøve at "skrue" et kabel sammen som går fra Scart til den indgang på billedet herover (RGB IN ANALOG) og se om det kan snakke sammen. Redigeret af Bassekat - 29-Juli-2013 kl. 21:40 |
|||
Hans j
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der står da G/G-sync ? Og i manualen er der listet div. sync muligheder. Men jeg er langt fra ekspert . |
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er på ingen måde CRT ekspert, men et hurtigt kig i manualen antyder at den burde kunne modtage RGB med sync på composite, som er dét Yousee boksen sender. Det ser ud til at være noget med at du skal ændre i "Clamp" indstillingen, men det er ikke noget jeg ved noget om |
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Altså på BNC indgangene, H/C betyder Horisontal ELLER Composite Sync. (Det er fra manualen, på projektoren står der Sync/HD, hvilket vel betyder enten Sync alene, eller HD som skal kombineres med VD = Horisontal + Vertikal) Sync på Grøn er noget helt tredje, som jeg aldrig har mødt i praksis, som sagt sender Yousee boksen RGB med sync på composite. Redigeret af Otto J - 20-Juni-2013 kl. 14:14 |
|||
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved ikke om der er forskel, men den TDC box jeg bruger er den til Hometrio
Redigeret af Bassekat - 29-Juli-2013 kl. 21:41 |
|||
Otto J
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu skrev jeg at den bruger RGBs - det skriver jeg under den forudsætning at den HAR RGB overhovedet, i så fald er det RGBs (sync på composite). Om den overhovedet har RGB, ved jeg ikke noget om. |
|||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |