|
Hdmi slipper med arc ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mhpdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2018 kl. 20:26 |
Min Yamaha surround reciver har desværre kun en Hdmi udgang og jeg vil gerne køre en opsætning med både tv og projektor til Hdmi out. Da jeg ikke har mulighed for at skifte stik bag i receiveren hele tiden. Findes der en Hdmi splitter der understøtter mit arc signal fra tv’et også til receiveren. Så den stadig tænderne/slukker reciveren når tv’et tændes og slukkes. Jeg syntes ikke at have Funder noget brugbar løsning. Og har testet 2 forskellige Hdmi splitter. Og selvom der stod noget med arc support. Så virkede det alligevel ikke. Den kunne ikke sende lyden fra tv’et ned til receiveren gennem splittedes ?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænd/sluk er i HDMI-CEC handshake protokollen.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
mhpdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 65 |
pkay tak
Er stadig interesseret i om der findes en løsning på arc og en splitter
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Virker ARC uden splitter tilkoblet?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |