recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDTV udnævner året bedste TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDTV udnævner året bedste TV

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2020 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg er glad for begge medier. På TV fronten er flatpanels lysår foran recordere, der til gengæld  er betydeligt bedre på hi-fi / surround-anlæg / hjemmebiografen. Godt de begge er der. 😀

Lidt sjovt. Det var slet ikke det emne som tråden handlede om. Tråden blev effektivt ødelagtConfused

Jeg synes tråden blev bedre...
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2020 kl. 19:18
Haha. Synes sgu også det er lidt sjovt. 
Jeg elsker Hother. Jeg elsker Recordere.dk. og jeg elsker Rasmus og Flatpanels.dk. 
Og jeg elsker at man kan diskutere noget så ligegyldigt i al den alvor vi er i lige nu. 
Vi må sgu godt stikke lidt til hinanden så længe der ikke går Nationen i det.
Så 1000 tak til Hother, Rasmus og alle på Recordere.dk
Og fortsat god aften...
mvh. Jesper
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2020 kl. 20:27

Jeg forstår ikke, hvorfor Rasmus Larsen har behov for at fremhæve "egen" test, og samtidig forsøger  at ødelægge Hothers tråd ved at ændre fokus. 
Som regel oplever vi, at Rasmus Larsen stikker til Hother. Kan Rasmus Larsen ikke bare holde sig på sit eget forum, som Hother ikke læser eller besøger.

På visse TVfabrikaters bedømmelse hos flatpanels signaleres desværre af og til en subjektiv bedømmelse fremfor den neutrale objektive og saglige, som brugere og købere har behov for.


Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2020 kl. 21:16
.



Redigeret af Brixen - 15-November-2020 kl. 10:13
Venlig hilsen
KB
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:


Jeg forstår ikke, hvorfor Rasmus Larsen har behov for at fremhæve "egen" test, og samtidig forsøger  at ødelægge Hothers tråd ved at ændre fokus. 
Som regel oplever vi, at Rasmus Larsen stikker til Hother. Kan Rasmus Larsen ikke bare holde sig på sit eget forum, som Hother ikke læser eller besøger.

På visse TVfabrikaters bedømmelse hos flatpanels signaleres desværre af og til en subjektiv bedømmelse fremfor den neutrale objektive og saglige, som brugere og købere har behov for.



Dit indlæg bærer præg af at du er blevet modereret på flatpanels, da du kom med eventyrligt underlige indlæg. Den sidste del er er rent vrøvl!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:


Jeg forstår ikke, hvorfor Rasmus Larsen har behov for at fremhæve "egen" test, og samtidig forsøger  at ødelægge Hothers tråd ved at ændre fokus. 
Som regel oplever vi, at Rasmus Larsen stikker til Hother. Kan Rasmus Larsen ikke bare holde sig på sit eget forum, som Hother ikke læser eller besøger.

På visse TVfabrikaters bedømmelse hos flatpanels signaleres desværre af og til en subjektiv bedømmelse fremfor den neutrale objektive og saglige, som brugere og købere har behov for.



Dit indlæg bærer præg af at du er blevet modereret på flatpanels, da du kom med eventyrligt underlige indlæg. Den sidste del er er rent vrøvl!
Nu ved jeg jo som bekendt ikke hvad der foregår på Flatpanels. Men isoleret set, så opfatter jeg bentp indlæg som et medlem der som jeg, er en "Sur gammel mand", med en stor portion livserfaring, og som gerne ser, at tingene går rigtig for sig. I dette tilfælde måske overholdelse af recordere.dk´s regler for postning af relevante indlæg i en tråd.

Blot min ringe mening.   
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Jeg sætter lige flere popcorn over - det tragikomiske giver altid plads til en håndfuld mere.

Helt enig, kampen Hotmer / Rasmus hjemmeside
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg er glad for begge medier. På TV fronten er flatpanels lysår foran recordere, der til gengæld  er betydeligt bedre på hi-fi / surround-anlæg / hjemmebiografen. Godt de begge er der. 😀


Lidt sjovt. Det var slet ikke det emne som tråden handlede om. Tråden blev effektivt ødelagtConfused

Så må fremover huske at link til Rasmus hjemmeside så han ikke ødelægger flere at dine tråde
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:


https://www.hdtvtest.co.uk/

Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:

Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000
Best Living Room TV: Sony A8
Best Gaming TV: LG CX
Best TV of 2020: Panasonic HZ2000

Hej Hother
Tak for oplægget.
Det er lidt svært at finde selve den skrevne test på HDTV.
Jeg vil gerne læse Best TV of 2020: Panasonic HZ2000.
Måske har du et direkte link hertil.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:


https://www.hdtvtest.co.uk/

Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:

Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000
Best Living Room TV: Sony A8
Best Gaming TV: LG CX
Best TV of 2020: Panasonic HZ2000

Hej Hother
Tak for oplægget.
Det er lidt svært at finde selve den skrevne test på HDTV.
Jeg vil gerne læse Best TV of 2020: Panasonic HZ2000.
Måske har du et direkte link hertil.

HDTV skriver sjældent om deres test. Testen er som regel kun på video, hvori så testen dokumenteres ganske indgående. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Old Puma Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-November-2020
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:


https://www.hdtvtest.co.uk/

Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:

Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000
Best Living Room TV: Sony A8
Best Gaming TV: LG CX
Best TV of 2020: Panasonic HZ2000
Hvorfor alt det splid?

HDTV test udnævnte jo hele 3 OLED tv som best tv indenfor 3 forskellige kategorier og Panasonic som jeg tolker hans udsagn er bedste på UHD Blu-ray (Hollywood elske Panasonic) men Panasonic har som bekendt en lidt forældet platform med få APP’s kan ikke måle sig med Sony og LG på smart tv platform eller LG som på deres nye modeller har dyrket spilkonsol verden fremfor Hollywood med hensyn til input lag og billedfrekvens 

Sagt med andre ord alle os med OLED TV kan trøste sig med deres valg indtil næste generation af tv WinkWink


Redigeret af Old Puma - 16-November-2020 kl. 00:42
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 07:21
ligesom Eisa rewards. Alle TV får en titel. Objektiviteten er sjælden indenfor tests. Alle gode TV med samme panel. Gode køb. 
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu