|
Hel hjemmebio sælges "update priser"M&k,kef, onkyo |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Tranholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvad skal Squeezeboxen koste ?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
||
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:38 |
|||
![]() |
|||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
||
Hvordan lyder de Kef i forhold til M&K, kan du sige noget om det? Ved godt er er en salgstråd, men jeg er nysgerrig
![]() |
|||
![]() |
|||
Avsalg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 47 |
||
Jeg syntes de lyder kanon, de er bedre en de s-85 jeg har, diskanten mellembass, er rigtig god
der er meget mere lyd i dem end man tror, da indvendigt de er foret med activt kul "mener jeg" som gør den indvendige volume er størrer end liter kabinettet har, og det er jo de samme enheder som i Kef Ref 201/202 og andre high end XQ modeler, de skifter osse delfilter setting alt efter om de er væg monteret, eller i standere. Redigeret af Avsalg - 07-Januar-2013 kl. 22:52 |
|||
![]() |
|||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
||
Enig! 905 er opbygget på en helt anden måde end 876 med bedre komponenter, bl.a. med ringkerne trafo, bedre dacs osv. |
|||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|||
![]() |
|||
Avsalg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 47 |
||
sry, har ikke haft den tid til at tage alle tingene frem og tage billeder.
her i weekenden vil jeg løbende komme billeder op, og putte priser på. |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
..men hvad er din pris for dine KEF?
|
|||
![]() |
|||
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
||
Har lige solgt min Onkyo 905 for 3300kr....
Satte den til salg for 3500 kr og solgte som sagt for 3300kr. Mener at både jeg og køber gjorde en fair handel Mvh LBA75
|
|||
![]() |
|||
||
![]() Update med priser og billeder, der kommer flere billedere senere
|
|||
![]() |
|||
||
jep der er wall mount til all 3 højtalere, nej kan ikke rigtig bruge nye højtalere, er ved at bygge nye selv
|
|||
![]() |
|||
||
Tager imod bud også.
|
|||
![]() |
|||
||
budt 1500 for sub.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |