recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hel hjemmebio sælges "update priser"M&k,kef, onkyo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hel hjemmebio sælges "update priser"M&k,kef, onkyo

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Tranholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tranholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Avsalg Avsalg skrev:

Hejsa,

Gammel  bruger her, kan bare ikke huske mit login mere, har ikke brugt recordere i 1års tid, jeg hade the sticky tråd i køb og salg, "kig ny-prisen her inden du køber"

Jeg hade tænkt mig at oprette denne tråd først og få ca vuderet mine ting, hvor efter jeg sætter priser på tingene, håber det er ok, jeg er nuverende ved at bygge mine egne højtalere også importere jeg resten..:)

De fleste ting har stået i papkasse, pga ombygning. Der er org. indparkning til alt, på nær sub
oki tingene som jeg har til salg. billeder kommer op her senere.

Onkyo TX-NR905 "uk model"sølv  har stået i sin papkasse i  2 år, den er blevet brugt ca 60timer er flot istand.

Kef -KHT 9000 Ace x 3  L/R/C sølvfarvet - det er Kef KHT 5005 storebror aka flagskips modellen, har endheder fra Kef´s Xq serier, der følger standere med, og wallmounts mener bare standerene koster 2500,-+ pr stk og højtalerene kostede ca 10.000 pr stk., de er fra 2008

M&K k4 sr tripole - titan favet. fra 2009

M&K s-85 pro dvs med delfilter knap bag på, der i  ikke i super stand, men virker oki, "som har enheder fra S-150 serien"

Kef PSW4000 subwoofer 12" downfire -sort med fjernbetjening, i oki stand.

squeezbox duet, i kasse 2009 model.

HD DVD Thorsiba EP-30 afspiller med ca 150+ HD dvdér film, tæller dem senere, kommer gerne titlerne op, hvis der er interrese-

har osse en infocus Bigplay in78 - 720p "ca 100 timer på lampen" med loft beslag + beemax pulldown lærdet 92"  fra 2009

hvis ingen kan/vil hjælpe med prisættning, kommer jeg priser på her imorgen.

Hvad skal Squeezeboxen koste ?
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 20:28
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:38
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 21:14
Hvordan lyder de Kef i forhold til M&K, kan du sige noget om det? Ved godt er er en salgstråd, men jeg er nysgerrig Embarrassed
Til top
Avsalg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Januar-2013
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avsalg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 22:46
Jeg syntes de lyder kanon, de er bedre en de s-85 jeg har, diskanten mellembass, er rigtig god
der er meget mere lyd i dem end man tror, da indvendigt de er foret med activt kul "mener jeg" som gør den indvendige volume er størrer end liter kabinettet har, og det er jo de samme enheder som i Kef Ref 201/202 og andre high end XQ modeler, de skifter osse delfilter setting alt efter om de er væg monteret, eller i standere.

Redigeret af Avsalg - 07-Januar-2013 kl. 22:52
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Nu skal vi ikke ødelægge hans tråd men 905 yder det samme sonm 876, 906 yder 5w mere pr kanal
derud over har den gamle 5 serie den gammel måle mic

ahh vil nu også mene at 905'eren er bedre, den yder ikke det samme, men 20w mere, og har netværk, og så vidt jeg ved en bedre strømforsyning.

mit gæt er omkring kr.3500-4000,- på dba, men det bestemmer jeg jo ikke :-)

Enig! 905 er opbygget på en helt anden måde end 876 med bedre komponenter, bl.a. med ringkerne trafo, bedre dacs osv. 
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Avsalg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avsalg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 03:29
sry, har ikke haft den tid til at tage alle tingene frem og tage billeder.

her i weekenden vil jeg løbende komme billeder op, og putte priser på.

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 11:06
..men hvad er din pris for dine KEF?
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 12:16
Har lige solgt min Onkyo 905 for 3300kr.... 

Satte den til salg for 3500 kr og solgte som sagt for 3300kr.

Mener at både jeg og køber gjorde en fair handel

Mvh
LBA75
Til top
Avsalg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avsalg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 12:12

Update med priser og billeder, der kommer flere billedere senere
Til top
Avsalg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avsalg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

Oprindeligt skrevet af Avsalg Avsalg skrev:

Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

Hvad regner du med dine Kef kan indbringe ? jeg kunne godt bruge 3 stk. uden stander (men stander kan du nok ikke bruge til skide meget uden HT) :D ?

ja salget kommer sikket til at være med standere "floor standere" da jeg nok ikke kommer af med dem alene., de er jo designet til 9000 ace og passer ikke til andet.

Skal der købes wallmount ved siden af eller følger det med ?

Pris for alle 3 højtalere :D

Du kan ikke bruge en Monitor Audio Apex A40 i ?

jep der er wall mount til all 3 højtalere, nej kan ikke rigtig bruge nye højtalere, er ved at bygge nye selv
Til top
Avsalg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avsalg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 02:48
Tager imod bud også.
Til top
Avsalg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avsalg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 11:43
budt 1500 for sub.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu