recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Herreklubben Færdig arbejd´
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Herreklubben Færdig arbejd´

 Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Chesterfield eller stole fra 40/50'erne vil hel klart passe i stilen, men jeg synes sgu ikke man sidder godt i dem. Det er alligevel ret vigtigt, når man skal sidde i 2+ timer og se film.

Men det ser ellers ud til at blive skide lækkert. Rigtig fed stil du vil lave det i. Går ud fra, at du skal have et par gode flasker whisky og rødvin derinde :)
Ja helt klart, man skal lede lidt for at man finder en ældre stol som har samme komfort som nogle af nutidens stole. Dem på billede er en dansk lænestol fra 50´erne og dem sidder man faktisk ikke værst i, de har også en god størrelse på 70x80 cm. Problemet er lidt af finde nogle der er i rimelig stand og med en ordentlig farve betræk som passer ind. Hvis man skal ud og have dem ombetrukket bliver det lidt for dyrt synes jeg, så jeg følger lystigt med på dba og håber de rigtige dukker op.

Jeg håber selvfølgelig på jeg kan ramme stemmingen fra billedet nogenlunde, så kommer den sgu til at stå på store cigar og whisky sjuser hver aften Tongue
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Tak.....

"Kampus"Jeg har fravalgt en biopejs pga flere ting, dels er de lidt dyre at fyre op i. Derudover er de halv farlige, det er jo levende ild og hele bag væggen er en stor trækonstruktion fyldt med bøger ;-)


Så er det da bare en billig 40" med TV pejs kørende LOL

Men super lækkert projekt. Glæder mig til at se resultatet.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Tak.....

"Kampus"Jeg har fravalgt en biopejs pga flere ting, dels er de lidt dyre at fyre op i. Derudover er de halv farlige, det er jo levende ild og hele bag væggen er en stor trækonstruktion fyldt med bøger ;-)


Så er det da bare en billig 40" med TV pejs kørende LOL

Men super lækkert projekt. Glæder mig til at se resultatet.
Ja havde lidt overvejet det, men så skulle det næsten være et 3D tv Wink
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:


Ved godt det er meget anderledes end hvad der er normalen herinde med synes alligevel jeg vil dele det med jer ;-)

NETOP dérfor Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Jeg håber selvfølgelig på jeg kan ramme stemmingen fra billedet nogenlunde, så kommer den sgu til at stå på store cigar og whisky sjuser hver aften Tongue

Du siger lige til, når du er klar til gæster. Det kan godt være det er to år siden jeg stoppede med at ryge, men jeg holder mig aldrig tilbage for en god cigar :P
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:


Ved godt det er meget anderledes end hvad der er normalen herinde med synes alligevel jeg vil dele det med jer ;-)

NETOP dérfor Smile
Ja det er vel meget sjovt at se noget anderledes engang i mellem, om man kan lide det eller ej. 
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Jeg håber selvfølgelig på jeg kan ramme stemmingen fra billedet nogenlunde, så kommer den sgu til at stå på store cigar og whisky sjuser hver aften Tongue

Du siger lige til, når du er klar til gæster. Det kan godt være det er to år siden jeg stoppede med at ryge, men jeg holder mig aldrig tilbage for en god cigar :P
Thumbs Up
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 17:38
Lidt mere fræser arbejde i form af væg paneler. 
Jeg kunne også bare have købt en sporplade, men det kan jo ikke altid betale sig og springe over hvor gærdet er lavest. Synes nu også denne løsning bliver blev rimelig tilfredsstillende selv om det var lidt hårdt.


Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 18:28
Er du tømrer eller snedker, siden de ordner den slags selv?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Lidt mere fræser arbejde i form af væg paneler. 
Jeg kunne også bare have købt en sporplade, men det kan jo ikke altid betale sig og springe over hvor gærdet er lavest. Synes nu også denne løsning bliver blev rimelig tilfredsstillende selv om det var lidt hårdt.
 
Eller ha' købt fyr rustikbrædder Wink
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:19
Det er fedt med sådan en hyggestue. Gennemført tema :) jeg havde faktisk meget lignende planer for min kælderbio, men det blev for stort håndværksmæssigt.
Glæder mig til at se dit færdige resultat.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er du tømrer eller snedker, siden de ordner den slags selv?
Nej tilbringer det meste af dagen bag et tastatur som webdesigner Smile Så er lidt på ude bane.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu