recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Herreklubben Færdig arbejd´
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Herreklubben Færdig arbejd´

 Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1827
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:52
Jeg kan også godt lide dit herrerum. Jeg ville også kigge rundt efter andre stole, men det er jo fedt som der er så ikke noget der haster.

Kan dette link give dig nogle ideer hvis du vil "hide" billedet http://www.houzz.com/hidden-flat-screen-tv

Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Jeg kan også godt lide dit herrerum. Jeg ville også kigge rundt efter andre stole, men det er jo fedt som der er så ikke noget der haster.

Kan dette link give dig nogle ideer hvis du vil "hide" billedet http://www.houzz.com/hidden-flat-screen-tv

Der er da nogle alternative løsninger må man sige. Umiddelbart er det mest projektor "hullet jeg helst vil have pyntet lidt op på og jeg har da også et par ideer jeg går og leger med i hovede. Evt. en låge der kan klappe op og ned , men det skal være nemt at betjene så måske noget med en motor på. Men det haster ikke Wink

Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Fedt rum, men stolene ser da ikke særlig behagelige ud at sidde og se film i?
De er ikke til en Ringenes herre maraton aften, men det var svært at finde noget der passet ind både størrelse og stil mæssigt, så i første omgang blev det dem. Så er stadig lidt på udkig, jeg vil gerne have nogle der er mere komfortable dog vil jeg ikke gå på kompromis med stilen, de skal falde naturligt ind i rummet. Indtil da må jeg nøjes med dem jeg har nu.
Jeg har en kammerat der har 2 læderstole med skammel/puf i chesterfield stil som han gerne vil sælge. De er meget behagelige at side i - næsten for behagelige ... man kan godt falde i søvn i dem :-)
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af u2pia u2pia skrev:

Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Fedt rum, men stolene ser da ikke særlig behagelige ud at sidde og se film i?
De er ikke til en Ringenes herre maraton aften, men det var svært at finde noget der passet ind både størrelse og stil mæssigt, så i første omgang blev det dem. Så er stadig lidt på udkig, jeg vil gerne have nogle der er mere komfortable dog vil jeg ikke gå på kompromis med stilen, de skal falde naturligt ind i rummet. Indtil da må jeg nøjes med dem jeg har nu.
Jeg har en kammerat der har 2 læderstole med skammel/puf i chesterfield stil som han gerne vil sælge. De er meget behagelige at side i - næsten for behagelige ... man kan godt falde i søvn i dem :-)
PM sendt
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 15:20
Synes jeg savnet lidt bas i mit setup så fandt en sub (XTZ 8") der passet ind bag ved brændestablen.

(er efterfølgende blevet helt tildækket af brænde igen, diskret og fungere fint)


Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 15:22
Bare man ikke får en brændeknude i nakken når musikken spillerLOL Smart tænkt iøvrigt..
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare man ikke får en brændeknude i nakken når musikken spillerLOL Smart tænkt iøvrigt..
Smile 
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 12:25
Skulle gerne komme pakke til mig idag. 
Bruger næsten høretelefoner hver aften fordi kæresten skal tideligt i seng pga lange transport tider.
Bliver sgu lækkert med trådløse hørebøffer, glæder mig.

Sennheiser RS220


Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 13:08
Speaking of the devil

Lige ankommet


Spiller umiddelbart rigtig fint ifht det er en trådløs. Så slipper jeg også er at tænde forstærkeren da den kan direkte fra min popcorn hour til senderen med optisk. 
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 13:14
Citér
Der er da nogle alternative løsninger må man sige. Umiddelbart er det mest projektor "hullet jeg helst vil have pyntet lidt op på og jeg har da også et par ideer jeg går og leger med i hovede. Evt. en låge der kan klappe op og ned , men det skal være nemt at betjene så måske noget med en motor på. Men det haster ikke Wink

Et bud kunne være en luftventil i messing - det vil passe godt ind i den engelske herrreværelse-stil. 

F.eks. a la dem her: http://www.inbrass.co.uk/acatalog/Closeable_vents.html

Hvis du monterer den på en træramme, så kan du hængsle indvendigt og usynligt

Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 15:50
Ja det kunne nok være rigtig flot med sådan en messing ventil, problemet bliver nok at finde en der passer i dimensionerne. Mener hullet er  helt oppe på 70x22 cm
Men god ide, jeg vil da holde øje med om der skulle dukke et passende stykke messign op på dba fx. så kan man jo evt. selv modificere der lidt da jeg har rimelig meget metal værktøj.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 16:00
Ellers laver du bare selv en af et stykke kobberplade Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 78910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu