|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Så kom der lige en cambridge Dacmagic med i stereoanlægget. Til 1400 kr i Hifiklubben måtte den lige prøves, og ja den har faktisk forbedret lyden en del mere end forventet. Kunne godt være man skulle smide endnu flere penge den vej.
|
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Fedt, det er altid en fornøjelse når man bliver overasket.
Hvis du virkelig bliver hooked, så prøv at se om du kan finde en som vil bygge en Buffalo DAC til dig. Kit's kan købes inde på tvistedpearaudio.com og de fleste kort kan købes samlet i forvejen. Regn med mellem 3-4000 i dele. Den skulle dog lyde ganske fortræffeligt (Nogle synes den skal sammenlignes med en G-Dis DAC-V fra Slavander Audio til 20k Svenske). Ellers må du købe brugt, da mærkevare-DACs bliver solgt til samme kilopris som Safran.
|
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Overvejer lige pt mest en Hegel HD10 som har fået rigtig fine anmeldelser, og skulle være fantastisk ifht prisen.
|
||
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Du kan evt. prøve at søge i nogle af de tråde som omhandler DAC'en, der plejer at være et par stykker som gerne vil samle den for et beskedent beløb. Sådan var det da jeg købte mine 2 effektforstærkere, der skrev jeg i det forum som var tilegnet 41hzaudio, som sælger kits. Det kostede mig ca. en plovmand pr. forstærker, og jeg vil skyde på der er brugt 20 timer pr. stk.
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
|
Supersej sofa, ret "marokkansk", de bruger også sådan noget med nogle hynder på en flad bænk og så godt med puder. Er det muligt at SIDDE i sofaen, sådan ret op og ned som man kan i en del andre sofaer eller egner den sig kun til at semi-ligge/ligge med en bunke puder i ryggen? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men tak for tippet.
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ang. sidde komforten så kan man faktisk både sidde ret op/ semi-ligge og ligge i den, det kommer an på hvor man placere sig i sofaen. Sidder man over i hjørnet er det helt klart semi-ligge, fordi man sidder stængerne oppe. Sidder man på kort siden over mod anlægget kan man fint sidde ret op, fordi selve siddehynden ikke er så bred så kan få bagdelen godt ind mod ryglænet. I sweetspot posision til anlægget er det vel sådan en semi/ semi-lægger posision der er mest oplagt. Redigeret af Aim - 05-September-2010 kl. 00:07 |
||
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() |
|
SÅDAN. Der ser ellers godt ud al sammen. Tillykke med det fine resultat.
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
||
CerealKiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Hejsa
Jeg ville bare sige at din tv/musik stue ser vildt godt ud. Jeg må indrømme at jeg er lidt misunderlig. :p Men godt gået. Så lagde jeg lige også mærke til at der var lidt "yousee" over tapetet ved dit tv. Det ser også godt ud. :)
|
||
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
|
||
![]() |
||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() |
|
Hej.
Vil du være interesseret i at hjælpe mig lidt med YAMJ ? Alternativt ville det være fint, hvis du gider linke til den guide du brugte ? Jeg har brugt en, men jeg kan ikke få det til at køre. Jeg kan sådan få et "nogenlunde" billede frem på min index fil.. der er dog ingen baggrund, og jeg kan ikke finde index-filen på min PCH A-110. Så derfor ville det være godt at se, om jeg har placeret alle tingene rigtigt. De guides jeg kan finde, og har brugt, tager udgangspunkt i at man kører over NAS eller FTP. Det giver mig grund til at overveje, om jeg placerer mapperne de rigtig steder. På forhånd tak, hvis du kan afsætte en smule tid til at guide mig lidt.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kunne vel også bare bruge den guide her på siden?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |