recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åhh nej - nu også nedtælling??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åhh nej - nu også nedtælling??

Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Ja, Apple-nyhederne er så meget mere læste end noget andet, at emnerne kan tåle at blive delt over mange artikler, og fortsat hver især trække flere læsere end de øvrige nyheder.

Jeg klikker ofte på Apple relaterede artikler, men læser aldrig artiklen da jeg ikke har nogen interesse i Apple produkter. Jeg er kun inde for at se kommentarerne.

Så fordi mange åbner artiklen, er det ikke ensbetydende med at artiklen bliver læst, og at der derfor er en tilsvarende interesse nyhedsværdien.
Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-August-2005
Point: 824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon R. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Simon R. Simon R. skrev:

Hvis du lige retter "man" til "jeg", og så ellers ikke går ud fra at fordi du mener noget, så er det sandheden, så er du rigtigt på den Wink

Gør jeg gerne, hvis du mener at andre godt kan klandre Recordere for, at New iPad ikke indeholdte noget nyt Wink

Oprindeligt skrevet af Simon R. Simon R. skrev:

iPad 3 (eller hvad de nu vil kalde den) var præcis som jeg havde forventet. Præcis som alle rygterne havde regnet med. Den har fået det bedste display på markedet, ligesom Apple gjorde med iPhone 4 i sin tid. Hurtigere processor/GPU, bedre kamera, opdaterede programmer osv. - helt som jeg havde forventet. Jeg skal ikke kunne sige hvad andre havde regnet med, men den er præcis som jeg gik ud fra og er en naturlig udvikling af iPad'en og er igen foran alle de andre (pga. displayet og softwaren - og selvfølgelig programudbudet), som den har været siden den første iPad kom.

Dvs. du fik ikke rigtig nogen overraskelse. Men du er samtidig helt enig i det totale medie stunt (at jorde nærmest gik i stå), for noget du forventede?

Jeg er sgu mere og mere glad for, at vi mennesker er forskellige. SKal min jord gå i stå, så forventer jeg sgu noget mere end det jeg selv kunne regne ud/forvente.

Hvis jorden kan gå i stå for dig pga en gadget-nyhed så fred være med det...
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Ja, Apple-nyhederne er så meget mere læste end noget andet, at emnerne kan tåle at blive delt over mange artikler, og fortsat hver især trække flere læsere end de øvrige nyheder.

Jeg klikker ofte på Apple relaterede artikler, men læser aldrig artiklen da jeg ikke har nogen interesse i Apple produkter. Jeg er kun inde for at se kommentarerne.

Så fordi mange åbner artiklen, er det ikke ensbetydende med at artiklen bliver læst, og at der derfor er en tilsvarende interesse nyhedsværdien.

Hvorfor vil du gerne læse kommentarerne vedrørende noget som du ikke har interesse i ?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Peter49 Peter49 skrev:

Hvorfor vil du gerne læse kommentarerne vedrørende noget som du ikke har interesse i ?
Clap
Mvh
Flemming Larsen
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 13:38
Gør faktisk det samme (med at læse kommentarerne) da de til tider kan være sjove :)
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:13
Jeg åbner artikler én gang for at læse dem. Apple-emne, eller ej. De næste gange åbnes artiklerne for at læse tilkomne kommentarer.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Peter49 Peter49 skrev:

Hvis man ikke er interesseret i artiklens indhold, er det ofte mere interessant/underholdende at læse kommentarerne der (sat på spidsen) går fra at lovprise Apple som verdens 8. vidunder, til at være et firma baseret i helvedes forgård.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 21:06
Med mindre at forfatteren til denne tråd er Skabs-Apple-Fan.
Uden denne tråd ville jeg fx ikke ane det mindste om "eventen". Smile
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Med mindre at forfatteren til denne tråd er Skabs-Apple-Fan.
Uden denne tråd ville jeg fx ikke ane det mindste om "eventen". Smile

Hvor i alverden har du været henne den sidste uge? - hvordan kan du undgå at vide om eventen? - Samtlige gadget-sider har haft eventen som forsidestof, for ikke at glemme alm. nyhedssider.. det har sågar været i tv..
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Mange gange, men hvor ofte har det ikke også været sandt?

Målt på hvor meget iPad er blevet dræbt, sådan cirka aldrig.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 8910

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu