recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åhh nej - nu også nedtælling??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åhh nej - nu også nedtælling??

Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 15:19
  1. Jeg synes tælleren er rigtig fin. Dejlig retro. Weee. 

2. Jeg synes det er fedt at der er så meget mobil pjat her. Så slipper jeg for at besøge Mobilsiden.dk - for yak! 

3. ...indsæt selv passende smileys i indlæg ved læsning.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

1. Jeg synes tælleren er rigtig fin. Dejlig retro. Weee. Big smile

2. Jeg synes det er fedt at der er så meget mobil pjat her. Så slipper jeg for at besøge Mobilsiden.dk - for yak! Tongue

3. ...indsæt selv passende smileys i indlæg ved læsning. LOL
Done!
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

1. Jeg synes tælleren er rigtig fin. Dejlig retro. Weee. Big smile

2. Jeg synes det er fedt at der er så meget mobil pjat her. Så slipper jeg for at besøge Mobilsiden.dk - for yak! Tongue

3. ...indsæt selv passende smileys i indlæg ved læsning. LOL
Done!

Handshake
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 18:28
Få jer dog et værelse, I to!
Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-August-2005
Point: 824
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon R. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Ahem, os med iPads kan altså ikke se nedtællingen, da den er kodet i Flash

Så det er kun Android (og pc) brugere der generes af den, det styrer

Arh... Flash kører vist også på Mac.... Wink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Få jer dog et værelse, I to!
Få selv et..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 20:18

1. Jeg synes tælleren er rigtig fin. Dejlig retro. Weee.Big smileBig smileBig smile

2. Jeg synes det er fedt at der er så meget mobil pjat her. Så slipper jeg for at besøge Mobilsiden.dk - for yak!Embarrassed 

3. ...indsæt selv passende smileys i indlæg ved læsning.Wink
Ok.

Jeg synes det er fedt, at kunne komme på recordere og finde alle mulige emner inden for elektronik og også film. Så slipper jeg for at skulle gå flere steder hen. Er der emner jeg ikke gider, så er det da bare at gå udenom. Det kan da ikke være så svært.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 22:43
recordere.dk er et fedt sted, fordi der er så sindsygt mange læsere/brugere.
Det har betydning for Forum-delen. Uanset hvad man spørger om, er der altid en eller anden "tosse" der har svaret på rede hånd. 

Nogle gange har jeg fået svar på spørgsmål, som burde høre til andre steder, fx spørgsmål om computere, som ikke havde noget med lyd/billed at gøre. Men erfaringen siger, at man får bedre og hurtigere hjælp i dette forum end noget andet sted - fordi der er så mange brugere.

Og grunden til, at der er så mange brugere er, at recordere er så alsidigt. Hvis de kun skrev om Surround-produkter ville der være langt færre brugere, og så ville forummet blive mindre anvendeligt.

Så fedt for os alle, at der er så mange brugere med forskellige interesser.

Jeg arbejder selv som organist, og vi har også en eller anden hjemmeside med et forum til organist-anliggender. Der er vist kommet 4 indlæg på 2 år (jeg håber at få en præmie for indlæg nr. million), og sådan et forum er selvsagt uanvendeligt.

Så lad os beholde recordere så alsidigt som det er nu!

og når det så er sagt, så synes jeg da måske også liiiige at den der nedtælling er at stramme den (selvom jeg selv er apple-boy :-) )

/Martin

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Speednut Speednut skrev:

I det hele taget, er der alt for meget smartphones og tablet fokus i nyhederne. Recordere kan efterhånden ligeså godt ændre navn til mobilsiden2.dk

Vi er et bredt tech-medie, og vi skriver om al elektronik til hjemmet.

Vi skriver bare om det hele, og så må læserne selv sortere. Det er nemlig umuligt at gøre alle tilfredse på samme tid, for vi interesserer os hver i sær for forskellige ting Smile

/Lars

Jow, jow, men der er stadig procentvis aaaaalt for mange æble-artikler, sammenlignet med hvor få der stadig interesserer sig for/recordere-brugere/ejer æble-produkter....!

M.v.h.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jow, jow, men der er stadig procentvis aaaaalt for mange æble-artikler, sammenlignet med hvor få der stadig interesserer sig for/recordere-brugere/ejer æble-produkter....!

Vi kan jo se interessen for alt hvad der postes, og det er fortsat sådan at æble-nyhederne er blandt de allermest læste artikler på recordere.dk.

Det er bare et populært stofområde. Om det så skyldes at alle skal læse dem, også dem uden æbleprodukter, skal være usagt. Men populært - det er det! Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 01:27
Jeg er lidt af den mening at Apple's produkter er flotte, men for dyre i forhold til hvad men får, så jeg er nok for nærrig Wink Dog har jeg alligevel læst Apple nyhederne.

Det der nok kan ændre det for mig er Airplay, det er f****** smart, så måske er jeg nødt til at give mig og hoste op. Dermed må jeg indrømme at de laver nogen smarte ting & det har en tendens til at koste  Smile
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af Simon R. Simon R. skrev:

Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Ahem, os med iPads kan altså ikke se nedtællingen, da den er kodet i Flash

Så det er kun Android (og pc) brugere der generes af den, det styrer

Arh... Flash kører vist også på Mac.... Wink

Kører også fint på min iPadTongue
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu