|
Åhh nej - nu også nedtælling?? |
Besvar | Side <1234 10> |
Forfatter | |||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Få jer dog et værelse, I to!
|
|||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Arh... Flash kører vist også på Mac.... |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes det er fedt, at kunne komme på recordere og finde alle mulige emner inden for elektronik og også film. Så slipper jeg for at skulle gå flere steder hen. Er der emner jeg ikke gider, så er det da bare at gå udenom. Det kan da ikke være så svært.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
pianomartin
Super bruger Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
recordere.dk er et fedt sted, fordi der er så sindsygt mange læsere/brugere.
Det har betydning for Forum-delen. Uanset hvad man spørger om, er der altid en eller anden "tosse" der har svaret på rede hånd. Nogle gange har jeg fået svar på spørgsmål, som burde høre til andre steder, fx spørgsmål om computere, som ikke havde noget med lyd/billed at gøre. Men erfaringen siger, at man får bedre og hurtigere hjælp i dette forum end noget andet sted - fordi der er så mange brugere. Og grunden til, at der er så mange brugere er, at recordere er så alsidigt. Hvis de kun skrev om Surround-produkter ville der være langt færre brugere, og så ville forummet blive mindre anvendeligt. Så fedt for os alle, at der er så mange brugere med forskellige interesser. Jeg arbejder selv som organist, og vi har også en eller anden hjemmeside med et forum til organist-anliggender. Der er vist kommet 4 indlæg på 2 år (jeg håber at få en præmie for indlæg nr. million), og sådan et forum er selvsagt uanvendeligt. Så lad os beholde recordere så alsidigt som det er nu! og når det så er sagt, så synes jeg da måske også liiiige at den der nedtælling er at stramme den (selvom jeg selv er apple-boy :-) ) /Martin |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jow, jow, men der er stadig procentvis aaaaalt for mange æble-artikler, sammenlignet med hvor få der stadig interesserer sig for/recordere-brugere/ejer æble-produkter....! M.v.h.
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi kan jo se interessen for alt hvad der postes, og det er fortsat sådan at æble-nyhederne er blandt de allermest læste artikler på recordere.dk.
Det er bare et populært stofområde. Om det så skyldes at alle skal læse dem, også dem uden æbleprodukter, skal være usagt. Men populært - det er det!
/Lars
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er lidt af den mening at Apple's produkter er flotte, men for dyre i forhold til hvad men får, så jeg er nok for nærrig Dog har jeg alligevel læst Apple nyhederne.
Det der nok kan ændre det for mig er Airplay, det er f****** smart, så måske er jeg nødt til at give mig og hoste op. Dermed må jeg indrømme at de laver nogen smarte ting & det har en tendens til at koste |
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kører også fint på min iPad |
|||
Besvar | Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |