|
Åhh nej - nu også nedtælling?? |
Besvar | Side <12345 10> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja, ja, fint, fint - men sgu ikke "ud af æsken"! M.v.h.
|
|||||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Adblock Plus klarer fint at fjerne den "fine" nedtælling (til dommedag?).
|
|||||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
På Mac kører Flash ligeså meget "ud af æsken" som på Windows (dog mener jeg Flash følger med i Windows 7 og frem - her skal man selv vælge at installere det på OS X). Men måske mente du bare på iPad og der er det nok fåtallet der har forsøgt at få det til at køre, da det nok kræver noget nørderi...
|
|||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ligesom den også fjerner de annoncer, som Recordere lever af og som I sidste ende kommer jer brugere til gavn i form af gratis indhold. Må jeg på baggrund af hele medieindustrien opfordre kraftigt til at man ikke bruger adblockere på hjemmesider. Det ødelægger simpelthen den model de fleste onlinemedier opererer efter.
|
|||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så må "de fleste onlinemedier" finde en model, der er mindre irriterende for brugerne, eller også må de gå til abonnement, og dermed miste brugere til de andre, der er på spring for at levere det samme produkt til billigere eller gratis priser.
Google har lært det - ingen blinkende reklamer, der forstyrrer oplevelsen, blot neutrale, sponsorerede links ude til højre. |
|||||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||||
pilehave
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Adblock Plus fjerner kun det du selv ønsker (medmindre du abonnerer på et sæt komplette regler). Jeg blokerer ikke for de almindelige reklamer her på recordere.dk, men jeg gør det når jeg støder på sådan noget som det her |
|||||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
1 dag, 7 timer og 24 minutter!
- Det ville jeg ikke bare lige så'en vide, hvis ikke det var for den nedtæller! Redigeret af RuneH - 06-Marts-2012 kl. 11:06 |
|||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Til gengæld plaster du din egen profil med gigantisk banner i bunden af din profil (som iøvrigt strider imod de regler der gælder på recordere.dk), så vi alle kan se hvad hastighed du har på din Internet forbindelse. Din underskrift banner er større end de bannere vi har flest af på recordere.dk. hmmmm...
|
|||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||||
pilehave
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja, sjovt som internettet er skruet sammen :)
|
|||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nemlig.
|
|||||
|
|||||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det siger vel ikke noget om internettet, men mere om individet? Den gamle slager om moral og dobbeltmoral, du ved...
|
|||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja. Lyder næsten som et regeringsgrundlag <grin>....
|
|||||
|
|||||
Besvar | Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |