recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifi Freaks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hifi Freaks

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Aslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2007
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hifi Freaks
    Sendt: 01-Februar-2022 kl. 13:37
Jeg håber det er et passende sted at spørger, men er der nogen der har erfaring med Hifi Freaks? 
Er det er fornuftigt sted at handle? Overholder de det de lover med returnering og garanti? 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2022 kl. 14:55
Ja de er gode nok! Jeg har selv købt min reciever der med 3 års garanti og 30 dg prøvetid med gratis retur.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2022 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Ja de er gode nok! Jeg har selv købt min reciever der med 3 års garanti og 30 dg prøvetid med gratis retur.


Men, var det ved HiFi Freaks i nuværende udgave?
Den har ikke meget med den gamle HiFi Freaks at gøre.....


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2022 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Ja de er gode nok! Jeg har selv købt min reciever der med 3 års garanti og 30 dg prøvetid med gratis retur.


Men, var det ved HiFi Freaks i nuværende udgave?
Den har ikke meget med den gamle HiFi Freaks at gøre.....


Klaus

Det var i 2017.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2022 kl. 17:16
De var nogle banditter og er det vist også stadig.
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2022 kl. 19:48
Jeg har købt hos dem siden 2017. Quad Z4 (17.000 for et par)Wharfdale center, Audiolab DA converter, og senest Audiolab CD-transport (2021) Plus alt det jeg har sendt retur uden vrøvl overhovedet. Altid superservice!!! Og nej jeg er ikke i familie med de nye ejereWink
Til top
Aslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2007
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2022 kl. 20:42
Hej Actor 
Har du været udsat for at returnere noget til Tyskland? Det nye Hififreaks specificere returnering til IAD Gmbh. 

Jeg har prøvet at grave lidt, men jeg kan ikke se hvordan Best Will Ltd er forbundet til IAG, som beskrevet her:
Faktum er dog at Daniel Juel Nielsen er direktør for Hififreaks: 
På LinkedIn har han registreret sig arbejdende for IAG i en unavngiven position: 

IAD, som modtager al returnering fra Hififreaks, er en tidligere underafdeling af IAG, men er siden blevet selvstændigt: 

Det eneste der får mig til at være en smule usikker er Best Will Ltd, det virker som et mærkeligt firma og kan ikke se forbindelsen til IAG. Men omvendt tvivler jeg på at IAG og IAD vil være med i det hvis det er fup og humbug. Det har jo kørt i et år nu. 
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2022 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

Hej Actor 

Det eneste der får mig til at være en smule usikker er Best Will Ltd, det virker som et mærkeligt firma og kan ikke se forbindelsen til IAG. Men omvendt tvivler jeg på at IAG og IAD vil være med i det hvis det er fup og humbug. Det har jo kørt i et år nu. 

Det fremgår jo af den artikel som du selv linker til fra Lyd og Billede - Best Will Ltd ejer IAG. 
Til top
Aslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2007
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2022 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

Hej Actor 

Det eneste der får mig til at være en smule usikker er Best Will Ltd, det virker som et mærkeligt firma og kan ikke se forbindelsen til IAG. Men omvendt tvivler jeg på at IAG og IAD vil være med i det hvis det er fup og humbug. Det har jo kørt i et år nu. 

Det fremgår jo af den artikel som du selv linker til fra Lyd og Billede - Best Will Ltd ejer IAG. 
Ja, det står i artiklen, men søger jeg på google kan jeg finde INTET der forbinder Best Will Ltd med IAG direkte. Det er det der undre mig. Hele opbygningen af det danske Hifi Freaks lugter lidt af IAG, men hvorfor lave alle de kringlede skuffefirmaer? 


Den eneste forbindelse jeg kan finde i alt dette, er at den første direktør i Best Will Aps er Kayanna Jane O’Callaghan. 
Kikker man i bestyrelsen for IAG, så sidder der en Jamie O' Callaghan, som chef for salg og markering. Tilfældigt? 

Det undre mig hvorfor de ikke bare har lavet en IAG A/S eller IAG Aps, som så har kørt Hifi Freaks videre. Virker underligt, men det er nok ikke noget nogen her kan svare på. 
En anden ting er at Hifi Freaks ikke kører deres bank forretning i danmark, men benytter en tysk online bank der hedder N26. Virker også lidt besynderligt.

Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2022 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

Hej Actor 

Det eneste der får mig til at være en smule usikker er Best Will Ltd, det virker som et mærkeligt firma og kan ikke se forbindelsen til IAG. Men omvendt tvivler jeg på at IAG og IAD vil være med i det hvis det er fup og humbug. Det har jo kørt i et år nu. 

Det fremgår jo af den artikel som du selv linker til fra Lyd og Billede - Best Will Ltd ejer IAG. 
Ja, det står i artiklen, men søger jeg på google kan jeg finde INTET der forbinder Best Will Ltd med IAG direkte. Det er det der undre mig. Hele opbygningen af det danske Hifi Freaks lugter lidt af IAG, men hvorfor lave alle de kringlede skuffefirmaer? 


Den eneste forbindelse jeg kan finde i alt dette, er at den første direktør i Best Will Aps er Kayanna Jane O’Callaghan. 
Kikker man i bestyrelsen for IAG, så sidder der en Jamie O' Callaghan, som chef for salg og markering. Tilfældigt? 

Det undre mig hvorfor de ikke bare har lavet en IAG A/S eller IAG Aps, som så har kørt Hifi Freaks videre. Virker underligt, men det er nok ikke noget nogen her kan svare på. 
En anden ting er at Hifi Freaks ikke kører deres bank forretning i danmark, men benytter en tysk online bank der hedder N26. Virker også lidt besynderligt.


Det er overhovedet ikke underligt! Transferpricing = ingen skattebetaling i DK.
Til top
Gofiland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gofiland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2022 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af Aslund Aslund skrev:

Jeg håber det er et passende sted at spørger, men er der nogen der har erfaring med Hifi Freaks? 
Er det er fornuftigt sted at handle? Overholder de det de lover med returnering og garanti? 

Jeg handlede en del ved det tidligere Hifi-Freaks og endte med udstyr, som der burde være garanti på, men det er der ikke. Indleverede en Audiolab forstærker til rep. og hørte aldrig mere fra dem. Måtte kontakte advokaterne for boet, for at få min forstærker retur. 
Med de oplevelser i bagagen, så handler jeg ikke hos de nye ejere. Vælger hellere en etableret forhandler...
Til top
Aslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2007
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2022 kl. 20:12
Jeg vil lige lave en update her. 
Så jeg endte med at tage springet og bestillede Elysian 4 hos Hifi-Freaks. 
Jeg må sige deres support har været meget venlig og hjælpsom. 
De tager desværre ikke Dankort lige pt, så de måtte dele ordren op i to dele, men det fungerede upåklageligt.  
En fragtmand leverede dem til døren på en euro palle og så kunne jeg bare gå igang med at sætte dem op. 
Tiltrods for at det var demo højttaler med 30% rabat, så var der intet at sætte fingeren på med højttalerne. De så ud som nye, det var helt fantastisk. 
Dog måtte jeg erkende efter næsten 4 uger med dem, at de var alt for store til mit rum og AMT tweeteren bare er alt for direktionel til min smag. 
Jeg skrev dem.en mail og et par dage efter blev der aftalt afhentning af dem med en fragtmand og jeg fik mit fulde beløb tilbage. 
Jeg må sige at jeg har været imponeret over Hifi-Freaks. De er lidt spøjse med kun chat eller email kontakt, men de er super flinke og intet brok. 
Jeg har lige nu en Wharfedale Linton fra dem hjemme, sku også en god højttaler, især til prisen. Igen fra Hifi-Freaks. :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu