|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Jeg kan godt se at der er sket i fejl i forhold til deres service, og så vidt jeg er orienteret, så kan en forretning ikke forlange at man betaler forud - men jeg er ikke sikker på det punkt!
At deres service skulle være dårlig kommer efter min erfaring an på, hvilken hifiklub man handler i. Jeg har handlet et par gange i den i Aalborg, og den ene gang havde jeg købt omkring 30 meter højtalerkabel til 65 kr. pr. meter, og da jeg så begynder at klippe til osv. opdager jeg at jeg mangler lige godt en halv meter for at kablet kan nå den sidste højtaler. Jeg går tilbage til butikken, og de tager de ti meter tilbage og bytter til et elleve meter kabel (mod de ekstra 65 kr. som en meter jo kostede). Så jeg tror at deres service handler om hvilken butik - og måske også hvilken ekspedient man handler med. Dertil skal det siges at da jeg boede i Århus handlede i den på Nørrebrogade, og de ydede ikke den service som man kunne forvente... Men som andre siger, gå tilbage og snak med dem, det kan være en fejl :)
|
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
synes godt nok det er svineri at bruge vores butikker som udstillingsvindue så købe på nettet, fint man browser, men bruger man butikkerne til vejledning og fremvisning, så fortjener de også man understøtter den udgift de har.
Jeg har ikke selv haft problemer i hifiklubben, med ændrede priser, men priser kan gå begge veje, købte et B555 til 5700 hernede, og den steg 300kr, men fik den da stadig til 5700kr.
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Stik lige hovedet ind i butikken og sig det til en af de ansatte. Du har ikke fået din projektor endnu og selvfølgelig skal prisen afspejle den aktuelle i det øjeblik du får den udleveret. Længere er den ikke.
Der er lidt forskel på de enkelte butikkers gøren og laden, som det allerede er nævnt. Men basalt må man ikke tage betaling for en vare du ikke har fået udleveret. Nu er regler jo til for at bøjes og butikken bør nok vurderer det i forhold til produktet. Hvis en kunde bestiller et sæt B&W802, så vil jeg som butik nok ikke bestille noget hjem før der lå et depositum på bordet, som vi er i vores gode ret til at tage, men en projektor til den nævnte pris er lidt en anden sag.
I forhold til medlemspriserne, så sker disse ændringer ofte i løbet af dagen. Så prisen kan være en anden om eftermiddagen. Derfor har sælgeren med garanti tastet tingene efter de priser der lige står i hans system på det aktuelle tidspunkt.
Hvis ikke du får positiv respons i den butik du handler i, så sig lige til ! Så vil jeg lige prøve at tage sagen videre i systemet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 40 ![]() -- ![]() Oprettet: 23-November-2009 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg har ikke været derinde endnu, men fik en opringning at jeg kan komme ind og få 515 kr retur. Jeg retter det ind i selve indlægget når jeg kommer hjem derfra, men nu skal de heller ikke have forkert omtale! Min vurdering er bestemt heller ikke den samme af alle butikkerne, men det kommer jo så meget an på, hvem man snakker med og om medarbejderne har et godt sammenhold i butikken, etc.
Men er glad for at høre, at forudbetalingen var en fejl, for havde det lidt underligt da jeg gik fra butikken i torsdags. Redigeret af Emil M - 02-December-2009 kl. 14:05 |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
det er da godt at høre at du får penge retur :) Og ja, som jeg også selv skrev, så er der forskel fra butik til butik, og specielt også i hvor godt det interne forhold mellem de ansatte - og butikken.
|
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Fint nok du for pengene igen.
![]() Men måske en anden gang man skal være lidt langsommere om at lave sådanne indlæg, når man ikke engang har kontaktet butikken selv endnu ? De ringer jo selv til dig og siger du har penge til gode, det er jo som det skal være ![]() |
|
![]() |
|
christen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hej Emil M.
Hvis du er medlem af Hi-Fi Klubbens kundeklub har du en prisgaranti. "Har du som medlem købt et produkt hos os, og vi sænker prisen inden for 30 dage herefter, får du et gavekort på differencen.* (...) * Gælder kun ordinære priser og ikke DAGSPRIS- eller demoprodukter købt på lagersalg." Vi ved ikke hvornår prisen sættes ned. Det er derfor der tilbydes denne service. Jeg ved ikke hvor du har købt den, men nogle af Hi-Fi Klubbens butikker er franchise butikker. Derfor er det ikke altid butikken vil bestille varen hjem, uden forudbetaling, hvis det er en vare der ikke sælger så godt. Hvis kunden ombestemmer sig er det butikken og ikke "selve" Hi-Fi Klubben der taber på det. Hvis du ikke er medlem så prøv og gå ned hvor du købte den og så kan i sikkert finde ud af noget. Hvis du ikke er medlem, kan du melde dig ind, får du et par ARGON EP4002 hovedtelefon og en kalibrerings disk til tv'et (værdi 298). (: NICE Hilsen Christen, Hi-Fi Klubben Hørsholm Redigeret af christen - 08-December-2009 kl. 16:48 |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Prisgaranti gælder ikke dagsprisvarer, hvilket også står i den tekst du referer. En projektor er ikke egen distribution, så her gælder prisgarantien altså ikke !
Det er lige meget om det er franchise eller kædebutik. Det står i dansk lovgivning, at man ikke må forfakturere, altså tage betaling for en ydelse der endnu ikke er leveret !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |