recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hifi lyd til netbook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethifi lyd til netbook

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
hks777 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Marts-2011
Sted: sønderborg
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Emne: hifi lyd til netbook
    Sendt: 18-Marts-2011 kl. 12:08
hej

jeg er hifi nybegynder så jeg beklager mine dumme spørgsmålWink
da jeg flytter til sønderborg på skolehjem efter sommerferien kommer jeg til at mangle et anlæg til min netbook.( den jeg regner med købe er har kun hovedtelefon stik(eller hvad det hedderSmile)

jeg har nok mellem 3000-4000 kr til det.

men hvad skal vælge er meget svært. usb lydkort? aktive eller passive højtalere? nyt eller brugt?

jeg hører meget forskeligt musik (mp3 320kbit tro jeg nokSmile)

jeg gerne have god lyd end at de kan spille højt    

edit jeg fik ikke lige skrevet at de bliver 2.0 (da jeg ikke har råd til en sub) og at hvis det er brugt vil jeg foretrække at man kan afhenter i trekantsområdet



Redigeret af hks777 - 18-Marts-2011 kl. 12:30
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 12:13
Prøv at læse anmeldelsen af B&W MM-1 her på recorder.
God fornøjelse :)
Til top
hks777 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Marts-2011
Sted: sønderborg
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af FNørd FNørd skrev:

Prøv at læse anmeldelsen af B&W MM-1 her på recorder.
God fornøjelse :)