|
Hivilux justering |
Besvar |
Forfatter | |
Mayol
Bruger Oprettet: 18-Februar-2008 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2012 kl. 08:12 |
Jeg ved denne har været oppe tidligere, men selv diskussionerne i trådene kan være vanskelige at forstå, når man så står og kigger på sit lærred. Få spørgsmål derfor
1) Jeg forstår, at bundpositionen findes ved at skrue lidt - forsøge at køre lærred ned og se hvornår det stopper - og så gentage dette indtil det rammer den korrekte position, right? 2) vejledningen skriver man skal bruge "3 mm screw knife or tool" ... jeg antager I andre bruger adjustment tool (det lange spøjse stykke plast som bukker lidt i enden ... det er gult i mit tilfælde) 3) tab-tension justeres/strammes i bunden af lærredet ser jeg. Jeg antager, at plaststykkerne i siderne skal afmonteres først, right? (eller ser jeg sgu ikke hvor skruerne skulle være) 4) tab-tension snoren virker umiddelbart lidt skrøbelig. hvor meget har I andre turde stramme den? 5) Jeg synes umiddelbart at lærredet trækkes lidt skævt op. I toppen er den ene ende af lærredt trukket lidt længere op i kassen end den anden ende, men det forekommer mig at være helt vandret når det er kørt ned. Kan I andre genkende dette?
|
|
KillBoxOne
Bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Mayol
@1 - jeg synes jeg skulle skrue en del på mit lærred, da jeg justerede det - men ellers er fremgangsmåde korrekt
@2 - kan ikke huske
@3 - ?
@4 - ?
@5 - mit lærred var/er helt lige når det sænkes/trækkes op - har du haft lærred helt rullet ud, kan ikke se hvorfor det skal være skævt, medmindre det er monteret forkert ab fabrik
|
|
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
|
sponix
Bruger Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej do.
1. Yeps, helt klart den nemmeste måde. Tog mig 5 min. 2. Jeg brugte også den gule plastic bandit, tog lidt tid at "ramme" eftersom den vidst skulle lidt skrå op. Mit er ikke tab-tension, men går ud fra at højde justeringen er den samme. 5. Mit er også helt lige når det er kørt op, dog buer det lidt i siderne - men mit er jo heller ikke tab-tension :) |
|
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |