|
Hivilux tap-tension motorlærred |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Bjarke
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
Emne: Hivilux tap-tension motorlærred Sendt: 19-Juli-2009 kl. 20:27 |
Hejsa
Nu har disse lærreder blevet markedsført ret kraftigt her på recordere et stykke tid.. Ville høre om nogen har købt, og om de er tilfreds med kvaliteten af lærredet og helhedsindtrykket? Mvh. Bjarke |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Sendt: 19-Juli-2009 kl. 23:39 |
Jeg har deres 110" version og jeg er yderst tilfreds.. Mit valg stod mellem dette og et anerkendt mærke uden motor og tab tension..
Foruden så er hivisions kundeservice også helt i top.. |
|
Schjelde
Guld medlem Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 08:02 |
Har 92" tab-tension fra hivision.dk og kan kun anbefale det. Ingen buler, fungerer perfekt, godt billede, ir modtager kan gemmes væk. Super service jeg fik ifm. købet, sjældent oplevet så god service ! |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
Boogie
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 09:59 |
Havde lidt overvejet, netop det setup med Z3000 og dette lærrede (bare mindre end 110"). Hvordan oplever du billedet? Jeg tænker på sortniveauet osv.. Jeg havde tidligere selv en Z2000 og et Diplomat 86" grey lærrede (gain 0,8). Jeg synes det fungerede rigtigt godt, men billedet kunne godt være lidt "digitalt" at se på. Ser din kombination lidt "digital" ud i ny og næ? ved ikke lige hvordan, jeg skal forklare det, håber du ved hvad jeg mener |
|
Bjarke
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 16:32 |
Okay lyder godt... Kan du fortælle hvor 230V spændingen kommer ind? I venstre, højre eller i midten? |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
Schjelde
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 16:59 |
venstre side
|
|
Sony AF8 65
|
Bjarke
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 18:00 |
Øvbøv.. når men tak.... (har lampeudtag lige i midten med fast fase) |
|
|
|
Schjelde
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 18:01 |
Jeg har også lampeudtag i midten som bruges indtil stuen laves og kabler gemmes helt væk, men jeg har ledning kørende bag på kasetten så de ikke kan ses, andet end selvfølgelig fra venstre side der lige kan ses 3 centimeter ledning der slutter tæt til kasetten. Håber den forklaring hjælper lidt |
|
Sony AF8 65
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Sendt: 21-Juli-2009 kl. 20:52 |
Har kigget lidt på lærrederne fra HiViLux, men der er da
godt nok en grotesk stor prisforskel på hvad de kan købes for på hivilux.de i forhold til hivision.dk De er jo ca. 40% dyrere hos den danske forhandler... |
|
Bjarke
Sendt: 21-Juli-2009 kl. 21:08 |
Ja jeg har også kigget lidt på den tyske side...
Den tyske moms er jo også lavere, og de tager 100euro for fragt til Danmark. så har vi jo også hørt services er god, så det er jo frem og tilbage hvad man vil.. Men spørgsmålet er så om de vil sælge til os Daskere når de nu har en Dansk forhandler.. Det harar jeg oplevet med en anden butik på nettet at det var lagt billigere i tyskland og udvaldet meget størrere end den Danske netbutik i dk. Men de ville ikke sende til danmark da de mente man skulle købe i Danmark... De trak både penge og uden besked om at de da ikke ville sende varene... Så der kan jo også være lidt bøvl med tyskerne især hvis man ikke kan sproget. |
|
|
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Sendt: 21-Juli-2009 kl. 21:13 |
Jeg tror heller ikke de vil sende til Danmark, når de har
en dansk forhandler. Synes bare at prisforskellen er MEGET stor... Langt mere end den tyske moms kan retfærdiggøre. Tyder på at den danske forhandler har en voldsom avance, men sådan er det jo tit... Ikke noget at sige til at mange handler på nettet i udlandet. |
|
HiVision Hifi
Ny bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 22:51 |
Hej Allesammen Jeg vil lige kort komme med et par kommentarer. Først tak for de pæne ord om servicen . Det vigtigt at oplevelsen ved at handle ved HiVision HiFi er god. Med hensyn til priserne i forhold til vores Tyske samarbejdspartner, så er det korrekt, at der er en forskel i priserne. Som Bjarke er inde på, så er der flere faktorer der spiller ind. Danske moms og skatteregler er anderledes end de Tyske. Det betyder, at der skal "laves" flere penge på en vare for at have et overskud. Desuden er Danske forhandlere underlagt Dansk købelov, og med ønsket om at kunne levere en god service udover købeloven, så skal der også kunne lægges lidt penge til side til service og garanti forpligtigelser. Vi både skal og VIL levere en bedre service end man vil få ved køb i udlandet og det er også en del af merprisen. Og til Pallec, så kan jeg fortælle at avancen er presset i bund i forhold til ovenstående. Forskellen er også omkring 25-30 % på min lommeregner når man medtager fragtomkostninger . Håber det kan forklare lidt omkring merprisen i forhold til Tyskland. Jeg kan oplyse at www.hivilux.de ikke sælger direkte til det Danske marked, men heviser til www.hivision.dk. Venlig hilsen Allan / HiVisionHiFi
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |