|
Hivilux tap-tension motorlærred |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
HiVision Hifi
Ny bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 05-August-2009 kl. 11:01 |
Hej FNørd
Du tænker vel ikke på de fysiske mål her ;-) Så hvis du vil specificerehvilke målinger du er ude efter, så skal jeg se om jeg kan hjælpe. Mvh Allan / HiVision HiFi |
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Sendt: 05-August-2009 kl. 11:46 |
Du har helt ret. Det er målinger vedr. lærredets refleksion - farveægthed og sådan noget. Otto fra AV Precision har været med i udviklingen af Lissau's lærred (så vidt jeg ved!). Sådan som jeg forstår det er jeres lærred væsentligt billigere og derfor kunne det være interessant at høre, hvor tæt det er på noget der er "Otto Approved". Otto laver nogle shot-outs imellem forskellige produkter, måske det var interessant for jer at være med? Kender Otto som en der er opmærksom på forholdet imellem ydelse og pris. |
|
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Sendt: 05-August-2009 kl. 19:26 |
ja kunne være fedt at få en test på det..
|
|
HiVision Hifi
Ny bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 08-August-2009 kl. 14:28 |
Hej FNørd
Umiddelbart har jeg ingen tal på de nævnte områder, men vil gerne grave lidt dybere og se om der findes noget information herom. Det kan da godt være at vi kan arrangere en "test" af lærredet for at få nogle tal på som kan sammenlignes med de øvrige. Men husk, at det bedste måleinstrument til den slags er jeres øjne . Mit næstbedste måleinstrument er de glade kunder som melder positivt tilbage omkring billedkvaliteten. Mvh Allan / HiVision |
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Sendt: 09-August-2009 kl. 10:05 |
Der er jeg så ikke enig med dig. Øjnene er temmeligt upålidelige til at se andet end forskelle. Glade kunder er godt; men ofte er de farvede af det valg de allerede har truffet. Det bedste I kan gøre for jeres lærreder er, efter min mening, at lade Otto prøve dem, når Otto bliver klogere bliver vi det alle, da han deler generøst ud af sin viden Med venlig hilsen FNørd |
|
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Sendt: 09-August-2009 kl. 17:33 |
jeg ligger gerne mit lærred til.. bare jeg ikke skal pille det ned :P
|
|
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Sendt: 21-August-2009 kl. 14:12 |
spændende forretning! 84" Rammelærred fra HiVilux LINK Hvem har noget godt/dårligt at sige om det her lærred, da jeg har mit syn rettet efter det? |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
goAMinD
Super bruger Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Sendt: 02-Februar-2010 kl. 15:39 |
Det er på ingen måde umuligt, som dansk køber at købe hos Hivilux i tyskland. Ebay og søg hivilux, så vil I finde butikkens samlede sortiment med forsendelse til Danmark for €69,90 uden problemer. Da ebay jo er en global forretning og Hivilux selv annocerer med forsendelse til DK, så kan man da spare sine penge der, hvis man da samtidig accepterer at mangle den danske service. Bare til Info
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |