|
Hjemmebiograf alle højtalere brummer inkl. Sub |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||||
killkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2012 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Stærkt! Bliver afprøvet i morgen - på forhånd tak :)
|
|||||
![]() |
|||||
||||
.... haha :D
så hvis brummen forsvinder ved ny opstilling, er det HDMI boardet der er kaput (mht hdmi lyd) ? |
|||||
![]() |
|||||
Speedloader ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2009 Status: Offline Point: 152 |
||||
Det er umiddelbart min vurdering, når du nu har prøvet med et andet tv tilsluttet, men måske kan nogle andre byde ind med nogle andre ideer :-) |
|||||
![]() |
|||||
||||
Modtaget! Jeg vender tilbage imorgen :)
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Speedloader:
Så har jeg testet sagerne.. HDMI OUT til TV kun til billede. Og optisk fra ps4 til forstærker kun til lyd. Brummen er der stadig. I samme ombæring fjernede jeg alle HDMI stik og beholdt kun optisk fra TV til forstærker - og brummen forsvandt. Dvs. den er der stadigvæk MEGET MEGET lidt, næsten uhørbar med ørene helt henne ved højtaleren og fuld skrue på volumen :)
Så... Om lidt prøver jeg at tage alle strømstik ud og systematisk vende alle i fase.. :) |
|||||
![]() |
|||||
Onkel Dunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2010 Sted: Vestfyn, DK Status: Offline Point: 55 |
||||
Hep
Havde også problemer med "surroundbrummen" i min gamle lejlighed. Problematikken var, at strømføringen var meget gammel og alle mine tilsluttede apparater kun kørte på 1 fase, bl.a. køleskab, tv og surround.. Håber du finder en løsning.
Redigeret af Onkel Dunkel - 26-Februar-2016 kl. 16:05 |
|||||
![]() |
|||||
Speedloader ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2009 Status: Offline Point: 152 |
||||
og du har husket at vælge at receiveren skal bruge optisk input til lyd fremfor hdmi? |
|||||
![]() |
|||||
||||
Yes ;)
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Nu har jeg arrangeret alle strømstik i rigtig fase. Stadig brummen!
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Håber jeg sgu også!
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Har du mulighed for at låne en anden receiver?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Nej desværre.. Men overvejer at forsøge at låne en af en forhandler med henblik på køb og hvis den ikke brummer snupper jeg den :)
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |