recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmebiograf alle højtalere brummer inkl. Sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjemmebiograf alle højtalere brummer inkl. Sub

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 07:49
Du kan ta receiveren med til frederikshavn. Eller jeg kan tage min processor med til sæby :-)
Til top
killkaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Juli-2012
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér killkaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Du kan ta receiveren med til frederikshavn. Eller jeg kan tage min processor med til sæby :-)

Det kan vi snildt finde ud af! Jeg tager bare forstærkeren med hjem til dig! Har du kabler osv :) ?
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 09:05
Har det hele skulle jeg mene.

Jeg er hjemme ved en 18 tiden idag.

Men imorgen fri. Tænker det er bedst?
Til top
killkaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Juli-2012
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér killkaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Har det hele skulle jeg mene.

Jeg er hjemme ved en 18 tiden idag.

Men imorgen fri. Tænker det er bedst?

Så tager vi bare i morgen :) 


Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Onkel Dunkel Onkel Dunkel skrev:

Hep

Havde også problemer med "surroundbrummen" i min gamle lejlighed.
Problematikken var, at strømføringen var meget gammel og alle mine tilsluttede apparater kun kørte på 1 fase, bl.a. køleskab, tv og surround..

Håber du finder en løsning.

Onkel Dunkel?

Off Topic: Som i Onkel Dunkel, musik de la psychedelisk? Tongue
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 07:13
Havde Killkaj på besøg igår hvor vi testede hans receiver. Vi kunne ikke få den til at virke optimalt og lyden var ca. Den samme her.

Det var dog super hyggeligt. Der blev lyttet til musik og demo af bioen, samt drukket en søndags-øl/kaffe.

Kan støv o.lign. Være en synder?


Tak for igår Killkaj!

Det var Marantz SR5010 vi kiggede på som mulig afløser.

Nogle der har andre bud på en receiver, med DTS-X/Atmos/pre-out, såfremt det ender sådan?
Til top
killkaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Juli-2012
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér killkaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Havde Killkaj på besøg igår hvor vi testede hans receiver. Vi kunne ikke få den til at virke optimalt og lyden var ca. Den samme her.

Det var dog super hyggeligt. Der blev lyttet til musik og demo af bioen, samt drukket en søndags-øl/kaffe.

Kan støv o.lign. Være en synder?


Tak for igår Killkaj!

Det var Marantz SR5010 vi kiggede på som mulig afløser.

Nogle der har andre bud på en receiver, med DTS-X/Atmos/pre-out, såfremt det ender sådan?

Skide hyggeligt! Igen mange tak for hjælpen - og bajere ;)

Jeg har studeret lidt rundt på nettet, og jeg har valgt min afløser! Denon-avr-x3200w - lidt dyrere end jeg til at starte med ville give, men jeg vil give dig 100% ret i din "salgstale". Der er preout og hele skidtet ;D 

Jeg skriver når Ymer er blevet lavet! 

Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 21:21
Lyder fornuftigt ned Denonen.

Selv tak.

Ja gør endelig det. Det blir spændende at høre et sæt r909 på Ymeren.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu