|
Hjemmeside udbyder |
Besvar |
Forfatter | |
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 17:12 |
Hej
Jeg søger en gratis hjemmeside udbyder som eks. bricksite
men syntes der er for lidt mulighed uden tilkøbe af moduler.
jeg har et .dk domæne som skal kunne tilknyttes.
jeg har ikke nogle behov for shop.
mvh
|
|
Mvh
Svsommer |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
så du vil ikke selv lave hjemmesiden, men bare have nogle moduler? - stort set enhver udbyder af hosting af hjemmesider tilbyder 1-kliks installation af forskellige CMS løsninger. fx en wordpress løsning eller en joomla løsning. uden merpris. afhængig af hvad du skal lave på dem, så ville jeg sige en simpel wordpress version med statiske sider er klart det letteste at gå til.
|
|
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
jo jeg vil selv designe min hjemme side uden at jeg skal tilkøbe forskellige moduler
|
|
Mvh
Svsommer |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu skriver du gratis, men hvorfor ikke vælge One.com? Det koster 14,- om måneden, og det fungerer bare.
M.v.h. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er vist ingen gratis hosting hvor du kan få lov at koble dit eget domæne på. så som Henrik skriver one.com, unoeuro og hvad de nu ellers hedder er så billige for det du vil at det ganske enkelt ikke kan betale sig andet - og de kan hjælpe med at få sat domænet op også
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du vil gerne have hele pakken men ikke betale. Det bliver svært. Jeg bruger selv bricksite, og det er sku billigt at købe moduler til den, og de fleste moduler er engangsbetaling i forhold til de mange produkter med månedlig udgift. Alternativt er du nok nød til selv at stande en server, hvis det ikke må koste noget.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |