|
Højhastighed Trådløs |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Og er al andet radiostøj taget med i ligningen? Der kan vel ikke opnås samme hastighed trådløst som med kablet internet/netværk.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Dethar jeg regnet med. Jeg er nu tilfreds med de ca. 50-58 som jeg har nu. Jeg var ikke tilfreds med 24-27.
Så det er fint hos mig. ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
||
Hej
Vil gerne teste lidt på mit eget hjemmenetværk, men mangler lidt knowhow. Har en Cisco SB SR2024C switch, som styrer det kablede net og bruger en Apple Airport Extreme til det trådløse net. Kunne godt tænke mig at teste kvaliteten/styrken af det trådløse net rundt omkring i huset, men det at kigge på 4-5 signalbarer på en laptop/iphone siger jo ingenting.... kender I -og kan I anbefale et godt og brugervenligt program til at "scanne" sit netværks styrke rundt i krogene? Kunne også godt tænke mig at teste overførselshastigheder på både det kablede netværk og det trådløse netværk - findes der nogle programmer / sider hvor dette er muligt? (tænker her ikke på den almindelige "speedtest" man kan lave hos sin udbyder - men de interne hastigheder i huset) Skal man "bare" finde sig en stor fil og så begynde at dele den rundet på netværket? Hvordan går I det i praksis? Mvh LBA75
|
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
For at se signalstyrken på dut eget netværk kan du bruge InSsider som Flemming også er superbruger i ;-)
Til test af intern hastighed er Ttcp genialt. Det er dog med CLI men meget anvendeligt hvis man lige læser dokumentationen. BS
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
![]() ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Jeg fandt lige ud af, at jeg skal bestille en åben konfiguration hos yousee, ellers vil det gå tilbage til det gamle navn, hvergang de sender en opdatering ud, eller hvis jeg laver en resett. Så det er da om at få det. http://forum.yousee.dk/showthread.php?436-Hvad-er-en-%E5ben-konfiguration-og-hvad-det-betyder-i-praksis Redigeret af flemming larsen - 10-December-2012 kl. 19:20 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
||
Ja Flemming, det ender med at du og cg3000 bliver "like tight" ![]() ![]() |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg havde aldrig, fundet ud af det alene. Så det var rigtig lækkert, med al den hjælp jeg fik. ![]() Ja, android og Ios, skal man ikke begynde, at snakke for højt om. ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |