|
Hjælp! MacBook Pro skærmproblemer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Forsikringen - så finder de reperatør
|
||
+ 70 positive handler!
|
||
![]() |
||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
|
Samme model (blot med 2 GHz processor) og stort set samme problem. Det opstod efter jeg havde opgraderet fra de oprindelige 4 GB RAM til 16 GB RAM og sat en SDD HHD i. Det kom først et godt stykke tid efter.
Min arbejdsplads, som ejer computeren, konstaterede at skærmkortet var gået og købte en ny computer til mig. Jeg monterede original RAM og HDD og afleverede den defekte maskine tilbage. Og nu kommer så den sjove del af historien: Jeg fik på et tidspunkt brug for en ekstra computer og bad om at få lov til at låne den gamle maskine, som fortsat stod på en hylde. Og da jeg startede den, virkede skærmkortet uden problemer! Fedt nok - i med 16 GB RAM og SDD disk igen. For blot at konstatere, at skærmkortet kort efter gik ned igen. Et skift til de originale dele hjalp ikke - med det samme. Men efter et stykke tid er billedet blevet normalt igen. Mystisk. Så skynd dig at få den repareret på forsikringen, men jeg ville overveje, om jeg kunne nøjes med 8 GB RAM. Redigeret af ThomasP - 23-September-2014 kl. 12:27 |
||
![]() |
||
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
|
Min er også monteret med SSD...
Hvad er Jeres bud på hvad der er "gået" på den - det som jeg skal fortælle forsikringen? Mvh Mads
|
||
![]() |
||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
|
Du skriver vel bare som det er, at der er problemer med skærmbilledet - så finder Apple-værkstedet ud af om det er skærm, systemboard eller grafikkort. |
||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
|
Du skal nok lige læse hvad de skriver med småt. Jeg havde en sag med en fryser og da sagde de at de kun dækkede mod kortslutning, så da der stadig var gang i min kompressor var der ingen dækning.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
![]() |
||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
|
Det er ikke nødvendigt på en elektronikdækning |
||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |