recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp mit tv blinker ?? Pioneer 508XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp mit tv blinker ?? Pioneer 508XD

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Hvad mener du med "blinker"? I hvor høj omfang?

Jeg var nede og kigge på plasma i dag (næsten et år siden jeg havde plasma), for at se hvad der sker. Jeg lagde mærke til flimmer på hver eneste af de skærme jeg kiggede på. Minder lidt om de gamle 50Hz tv. Det værste er, at der var flimmer i forskellige dele af skærmen, så mine øjne flakkede fra det ene hjørne af skærmen til det andet.

Pludselig kom jeg i tanke om, hvorfor jeg valgte plasma fra. LOL
 
Jeg må bare sige: KONTAKT EN ØJENLÆGE, FOR DEN ER DA HELT GAL INDE BAG HORNHINDEN!! Dead
Til top
NicolauSchmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 21:27
hehe Big smileLOL
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 21:41
Fed tråd... LOL
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 22:23
Det er et faktum, at nogle mennesker kan se plasma-flimmer, fosfor-slør, osv., mens andre ikke kan.

Bare trist at nogles øjne er så dårlige, at de ikke kan se fejl og mangler på et tv. Eller også går de bare rundt med skyklapper. EDIT: eller også er det alderen, der trykker på de forkerte steder. 

I øvrigt er det meget sjovt hvordan plasma-folk kan fare op, igen og igen og igen... så snart teknologien kritiseres. Voks dog op, tør øjnene, spis en kiks, få et liv, whatever...


Redigeret af PhDream - 24-Marts-2010 kl. 22:26
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Det er et faktum, at nogle mennesker kan se plasma-flimmer, fosfor-slør, osv., mens andre ikke kan.

Bare trist at nogles øjne er så dårlige, at de ikke kan se fejl og mangler på et tv. Eller også går de bare rundt med skyklapper. EDIT: eller også er det alderen, der trykker på de forkerte steder. 

I øvrigt er det meget sjovt hvordan plasma-folk kan fare op, igen og igen og igen... så snart teknologien kritiseres. Voks dog op, tør øjnene, spis en kiks, få et liv, whatever...
Jamen, jeg medgiver, at der kan være øjne der er mere sensible for ditten og datten. Og os der så ikke kan se ditten og datten, vi har dårlige øjne - yes yes. Morskaben vil ingen ende tageLOL 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
NicolauSchmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 22:30
Jeg så en KRP-600A i dag, og jeg må sige at jeg ALDRIG har set noget lignende ifht. billedkvalitet, design osv. Ja, og det var jo heller ikke en lille skærm.Wink
 
 Damn den stod virkeligt godt.. hånden var HELT nede i lommen, for at lede efter hvad der er tilbage af spareskillingerne... Tongue 


Redigeret af NicolauSchmidt - 24-Marts-2010 kl. 22:31
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af NicolauSchmidt NicolauSchmidt skrev:

Jeg så en KRP-600A i dag, og jeg må sige at jeg ALDRIG har set noget lignende ifht. billedkvalitet, design osv. Ja, og det var jo heller ikke en lille skærm.Wink
 
 Damn den stod virkeligt godt.. hånden var HELT nede i lommen, for at lede efter hvad der er tilbage af spareskillingerne... Tongue 
 
Nu er der jo rent faktisk ikke lavet et TV, som performer et bedre billede end Pios KURO serie .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Det er et faktum, at nogle mennesker kan se plasma-flimmer, fosfor-slør, osv., mens andre ikke kan.

Bare trist at nogles øjne er så dårlige, at de ikke kan se fejl og mangler på et tv. Eller også går de bare rundt med skyklapper. EDIT: eller også er det alderen, der trykker på de forkerte steder. 

I øvrigt er det meget sjovt hvordan plasma-folk kan fare op, igen og igen og igen... så snart teknologien kritiseres. Voks dog op, tør øjnene, spis en kiks, få et liv, whatever...
der er bare lige en ting du har glemt
hvor mange af os skriver det samme 100 gange og kun en i plasma tråd
kommer med et indlæg og gøre grin med hans nye skærm.

men du kan ikke forstå vi fare op. Confused

har du nogen sinde set pioneer 508?
den kan du alt ikke sammenligne med en pan px80 x10 eller en samsung plasma skærm model 550
eller hvad du har set.

Men alle kan tåle backlight bleedingConfused

men du forstå vil stadig ikke hvorfor
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 22:49
xcardman@ Jeg har selv haft en skærm ligesom JA's. Og jeg kan godt forstå at han er glad for den. Min nuværende 508XD KURO når den kun til sokkeholderne i performance.
 
advarsel: Der kan forekomme sarkasme i indlægget ovenover
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

xcardman@ Jeg har selv haft en skærm ligesom JA's. Og jeg kan godt forstå at han er glad for den. Min nuværende 508XD KURO når den kun til sokkeholderne i performance.
 
advarsel: Der kan forekomme sarkasme i indlægget ovenover
synes da det er fint Ja og Phdream er fint tilfreds med deres skærme. Men de har bare ikke forstået os med plasma er hammer ligeglad med om der sidder et plasma panel i vores tv.
men hvilket tv giver den bedste billedekvalitet og ja det er stadig et pioneer med et plasma panel i.
så er den ikke meget længere. 

 



Redigeret af xcardman - 24-Marts-2010 kl. 23:07
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 23:24
Der var bl.a. en Pio PDP-6090H, Pana 50V10, 46G15, osv. Ingen af dem er i budget-klassen. Alle havde en eller form for flimmer, uanset om kilden var DVB-T, sat, BD...

Jeg køber et tv for at se på billedmaterialet, ikke flimmer. Men hey, hvis man vil give 30K for at se på flimmer, er man velkommen.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Der var bl.a. en Pio PDP-6090H, Pana 50V10, 46G15, osv. Ingen af dem er i budget-klassen. Alle havde en eller form for flimmer, uanset om kilden var DVB-T, sat, BD...

Jeg køber et tv for at se på billedmaterialet, ikke flimmer. Men hey, hvis man vil give 30K for at se på flimmer, er man velkommen.
det hedder vil også en flimmer kasse LOL

men jeg køber alså et tv for at se en udsendelse som den er lavet.
derfor er min krp model reference model stadig.


Redigeret af xcardman - 24-Marts-2010 kl. 23:32
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu