Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 8
--
Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 08:24 |
Skyum skrev:
Ja men jeg vil gerne se et Pioneer med markant burn-inn, |
Det hænger på min arbejdsplads hvor der ikke er offentlig adgang.
|
|
Bruger udmeldt 8
--
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 08:26 |
Firebird skrev:
Jeg kan ikke SE god billedkvalitet. Jeg kan heller ikke SE dårlig billedkvalitet.
Hjælp, jeg er BLIND! |
Det tror jeg altså ikke. Hej tror nærmere at du er Erasmus i en Holberg komedie.
|
|
Bruger udmeldt 8
--
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 08:31 |
Sigida skrev:
Man kan ikke få burn in på pioneer og selv retention er næsten umuligt. pt på det her forum har jeg ikke set en eneste person nævne retention eller burn in på deres kuro skærm. Min pioneer er blevet mishandlet hvad angår samme kanal, stået i flere timer på tekstv mv. ikke engang retention har jeg set.
Ser i alle tv på under en meters afstand siden i bekymre jer om flimmer, Flimmeren forsvinder på alle plasmaer hvis du kommer hen på en alm afstand af 3meter. |
Du taler imod bedre viden. Jeg har intet mod plasma eller Pioneer, men det er et faktum at dette tv har burn-in. Punktum.
At du har mishandlet dit tv ved jeg godt, da jeg har set det en del gange i Fona i Køge og håber for dig at det står noget bedre end den "ekspert" indstilling I havde givet det i forretningen. Magen til dårlig indstilling har jeg ikke set andre steder.
|
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 09:09 |
Nu kan et pioneer få burn in.
det har vil ikke burn in, det har jeg ikke set i spec men hvis man kører med 6-7000 omdrejninger i min stort set hele altid. Ja så holder en bilmotor ikke længe. Hvis man sætte en pioneer på dynamisk mode og sætter den til pc. så får man måske burn in. en krp model i pure eller i bio mode som de skal og ikke bruger den som pc monitor. som den i øvrigt heller ikke er god til, når vi snakker om alt andet end film og tv så kan jeg alså ikke hvordan man skulle få burn in.
Redigeret af xcardman - 26-Marts-2010 kl. 09:23
|
|
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 10:22 |
Stenholt skrev:
Skyum skrev:
Det hænger på min arbejdsplads hvor der ikke er offentlig adgang. |
Det var vel nok ærgeligt
Out of topic : Jeg fangede en 60 kg. laks nede i Peblinge-søen forleden dag , desværre slap den væk inden jeg fik fotograferet den
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Bruger udmeldt 8
--
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 10:41 |
xcardman skrev:
Nu kan et pioneer få burn in.
det har vil ikke burn in, det har jeg ikke set i spec men hvis man kører med 6-7000 omdrejninger i min stort set hele altid. Ja så holder en bilmotor ikke længe. Hvis man sætte en pioneer på dynamisk mode og sætter den til pc. så får man måske burn in. en krp model i pure eller i bio mode som de skal og ikke bruger den som pc monitor. som den i øvrigt heller ikke er god til, når vi snakker om alt andet end film og tv så kan jeg alså ikke hvordan man skulle få burn in. |
Læs og forstå Xcardman. Jeg skriver tydeligt at DETTE tv har burn in ikke at Pioneer generelt har burn in.
Redigeret af Stenholt - 26-Marts-2010 kl. 10:46
|
|
Bruger udmeldt 8
--
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 10:44 |
Skyum skrev:
Stenholt skrev:
Skyum skrev:
Det var vel nok ærgeligt
Out of topic : Jeg fangede en 60 kg. laks nede i Peblinge-søen forleden dag , desværre slap den væk inden jeg fik fotograferet den |
Det her siger vist mere om din troværdighed end min.
|
|
Bruger udmeldt 8
--
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 10:45 |
.
Redigeret af Stenholt - 26-Marts-2010 kl. 10:49
|
|
O'Brian
Super bruger
Oprettet: 30-Oktober-2006
Point: 284
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 11:25 |
Der må da være mulighed for at ta et billede af Pio'en på din arbejdsplads...?
JEG gad godt et lækkert plasma, men med mine lyse stuer går det ikke..
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 11:48 |
Skyum skrev:
Stenholt skrev:
Skyum skrev:
Det var vel nok ærgeligt
Out of topic : Jeg fangede en 60 kg. laks nede i Peblinge-søen forleden dag , desværre slap den væk inden jeg fik fotograferet den |
Og laksen tog ikke et billede af dig
|
|
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 12:20 |
Stenholt skrev:
Skyum skrev:
Stenholt skrev:
Skyum skrev:
Det var vel nok ærgeligt
Det her siger vist mere om din troværdighed end min. |
Ja det kan du da godt mene men det er jo nemt at komme med eksempler der ikke kan dokumenteres,ikke dermed sagt at det ikke er rigtigt, men vi er jo lige blevet præsenteret for en maratonmand der har fået en grundig gennemgang af adskillige tv, justeret, ja nærmest kalibreret og analyseret i forskellige modes, i mange forskellige butikker, hvoraf han ikke kan huske den konkrete Pioneer-forhandler, alt sammen på ganske få timer..... Godt gået mister maraton
Måske flimmeret for øjnene skyldes det høre aktivitetsniveau ?
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Simon R.
Guld medlem
Oprettet: 04-August-2005
Point: 824
|
Sendt: 26-Marts-2010 kl. 13:32 |
Ah c'mon - godt nok er Pioneer fede men selvfølgelig kan de få burn-in - ligesom CRT og LCD kan, hvis de fx står og viser det samme billede af et S-togs-net eller hvad det måtte være i månedsvis
|
|