|
Hjælp: Placering af evt. højtalere |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for de høje tanker om mig, men det havde jeg godt nok ikke tænkt over før nu Kan godt se problemet, hører dog sjældent film på fuld brag. Vil det sige at konklusionen her må være at sætte dem som der foreslås her, altså 1 på den ene væg til venstre og den anden på væggen hænger på her? Vil helst ikke lave for mange huller i min væg i forsøget - dog en god pointe med stolene og testen.
|
||
Mvh.
Casper |
||
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes ikke du bør opsætte dem ved hjørnet, sådan de sidder på hver sin væg her, da hjørnet som sagt giver noget bulder og ødelægger stemmerne. Jeg ville opsætte dem på hver side af dør åbningen. Når du sidder i sofaen, får du et fint perspektiv her, som din hjerne let ville kunne få til, at komme fra tv'et. Afstanden hen til tv'et er jo ikke ret stor og du sidder jo et par meter fra højttalerne. Dali'erne har en rimelige bas, som bliver skæmmet af hjørne placeringen.
|
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok ja det kan jeg godt se - det ville nok også æstetisk se bedst ud hvis de hænger på samme væg og vender samme vej...
|
||
Mvh.
Casper |
||
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |