|
Hjælp søges til PS2 softmod Free McBoot |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2014 kl. 13:42 |
Hjælp søges til at installere Free McBoot på PS2 , har selv memmery kort , mangler bare en som har et der er installeret Free McBoot på så det kan kopires over på mit kort, bor i 7200 , håber på at der er en i nærheden som vil hjælpe med dette...
Ps kan evn. sende mit kort hvis det er ... |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv på softmodding.dk
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har Prøvet uden held indtil videre i hverfal.... Redigeret af Swingking - 30-Marts-2014 kl. 16:13 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Free McBoot MUST be installed to a Memory Card and can not be copied off another. A copy will only work on the MC it was installed on.
Så man kan ikke bare kopiere det. Kan dog ikke huske om man bare kan oprette et nyt kort, hvis man allerede har det installeret. Hvis jeg får lidt tid i weekenden, så kigger jeg på det.
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
Fik du kigget på det ? Jeg har et 128 mb kort som jeg gerne vil have lagt det på nemlig
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager, Jeg har desværre ikke haft tid til at kigge nærmere på det endnu :-/ Og troede ikke at du var interesseret mere, da du ikke svarede i tråden :)
Jeg må lige spænde hjelmen og tage mig sammen :)
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
Det Lyder super hvis du vil gøre det , ser frem til at hører fra dig af igen
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Langtoft
Funktioner
Tak(0)
|
Det burde være muligt ved brug at mit kort + usbstick samt dit kort Jeg har dog ikke mulighed for at teste det først da jeg kun har et memorycard
Hvis du er villig til at sende mig dit memorycard + returkuvert med din adresse på samt porto, så giver jeg det gerne et forsøg. Stik mig en PB, så får du min adresse ... |
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
Den er sendt til dig i dag som A post
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Langtoft
Funktioner
Tak(0)
|
Det er cool, kigger på det i weekenden :)
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder godt håber det lykkedes
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Langtoft
Funktioner
Tak(0)
|
Du må ha' sendt det sent, for jeg har ikke modtaget det endnu.
Det kommer nok i morgen så ;)
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |