recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp søges til PS2 softmod Free McBoot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp søges til PS2 softmod Free McBoot

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp søges til PS2 softmod Free McBoot
    Sendt: 30-Marts-2014 kl. 13:42
Hjælp søges til at installere Free McBoot på PS2 , har selv memmery kort , mangler bare en som har et der er installeret Free McBoot på så det kan kopires over på mit kort, bor i 7200 , håber på at der er en i nærheden som vil hjælpe med dette...

Ps kan evn. sende mit kort hvis det er ...

Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 14:45
Prøv på softmodding.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 16:12

Har Prøvet uden held indtil videre i hverfal....

Redigeret af Swingking - 30-Marts-2014 kl. 16:13
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2014 kl. 11:45
Free McBoot MUST be installed to a Memory Card and can not be copied off another. A copy will only work on the MC it was installed on.

Så man kan ikke bare kopiere det.

Kan dog ikke huske om man bare kan oprette et nyt kort, hvis man allerede har det installeret.

Hvis jeg får lidt tid i weekenden, så kigger jeg på det.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 20:49
Fik du kigget på det ? Jeg har et 128 mb kort som jeg gerne vil have lagt det på nemlig
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2014 kl. 10:09
Beklager, Jeg har desværre ikke haft tid til at kigge nærmere på det endnu :-/ Og troede ikke at du var interesseret mere, da du ikke svarede i tråden :)

Jeg må lige spænde hjelmen og tage mig sammen :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2014 kl. 10:53
Det Lyder super hvis du vil gøre det , ser frem til at hører fra dig af igen
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 13:40
Det burde være muligt ved brug at mit kort + usbstick samt dit kort Smile Jeg har dog ikke mulighed for at teste det først da jeg kun har et memorycard Confused

Hvis du er villig til at sende mig dit memorycard + returkuvert med din adresse på samt porto, så giver jeg det gerne et forsøg.

Stik mig en PB, så får du min adresse ...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 22:09
Den er sendt til dig i dag som A post
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2014 kl. 10:48
Det er cool, kigger på det i weekenden :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2014 kl. 11:30
Lyder godt håber det lykkedes
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2014 kl. 16:37
Du må ha' sendt det sent, for jeg har ikke modtaget det endnu.

Det kommer nok i morgen så ;)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu