|
Hjælp søges til PS2 softmod Free McBoot |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva så. kom den så frem til dig idag ? Sjovt når man sender som A post at den ikke kommer frem dagen efter som de lover. Det er lige før at man bare altid skal sende post som B post i stedet for. Når de alligevel ikke lover op til det de lover.
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er kommet frem, men jeg må skuffe dig, da det ikke virker. Det fejler konstant og fandt frem til følgende :
signing DVDelf error is usually a sign that the MC is a clone card and possibly 64Mb as well. this is due to not having the proper MAGICGATE coding on the MC. usually nothing can get it to work on these cards. i also wouldnt recomend FMCB to be installed on the larger cheap chinese clone cards. if you read these forums you will find a lot of users with the same tale as yours. these cards are too slow and FMCB doesnt boot . Det virker ikke på såkaldte Clone cards, det skal være original Sony card med Magicgate. Mit eget kort er et originalt Sony på 8MB, dit er et uoriginalt på 128MB. Jeg har prøvet med den version af Free mcboot jeg har (1.8), hvor jeg får fejl når den skal signe dvd elf. Så har jeg prøvet en nyere version 1.93, hvor den klager over manglende "magicgate" som åbenbart ikke eksistere på dit uoriginale kort. Jeg sender dit kort tilbage i morgen eller mandag ...
|
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udover det skal der også tjekkes at du ikke sidder med en konsol det ikke virker på :
Can i install FMCB on any PS2 model? All consoles made before mid 2008 work with FMCB. The new Slim SCPH-9xxxxx models with a Date code of 8C and a BIOS v230 dont work with FMCB. All models after this version also will not work with FMCB. jeg kan iøvrigt godt opdatere mit eget kort, så det er ikke filerne der fejler noget.
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay mange tak for hjælpen . Æv at det ikke virker. Jeg må få skaffet mig et original kort så. Man tak fordi du gad og kigge på det i hverfal. Det skal du have tak for.
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Langtoft
Funktioner
Tak(0)
|
Selv tak .. Kortet er sendt retur i dag :)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |