|
Hjælp til hvad, der ser/er størst |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2021 kl. 17:14 |
||
Jeg er desværre lidt under tøflen.
![]() ![]() Hjælp.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hvis jeg var dig ville jeg gå efter 65”.
Du hænger det op på den gamle væg, hvis hun så stadig efter 1-2 uger synes det er for stort så må det over på den nye væg. (Hvis du altså kan finde værktøjet)
|
|||
![]() |
|||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
||
55/3,8=14,5 t pr m
65/4,8=13,5 t pr m
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
||
Det kommer desværre ikke til at virke.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Takker for et godt svar. Så har jeg noget, hvor jeg blankt kan afvise.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
||
I har nogle gode briller……. Hvor bred rammer er der omkring nuværende tv? Klaus (maks 2,5 meter fra 50”).
Redigeret af KlausDM - 22-November-2021 kl. 17:42 |
|||
![]() |
|||
||
Det er et rimeligt nyt OLED, så det er dernede, hvor der en mikro forskel på de forskellige. Men nu har jeg da en grund til, at kæmpe videre.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1130 |
||
Vi sidder 3 meter fra 65/106" og syntes ikke at afstanden skal være større til de 65" på tv'et, måske på de 106" 😉 Frank
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5080 |
||
Dine 3,8 m passer perfekt til et 65” TV. Du skal bare være forberedt på du går ca 40 % op i areal, så i starten ser det bare alt for stort ud. Efter 14 dg har i vænnet jer til det.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg ville vænne mig til det med det samme, men det vil konen ikke.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5080 |
||
Så giv hende længere tid. Evt se en masse film med sorte bjælker, så virker det ikke så voldsomt i starten.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
||
Damen ser meget få film, så den går heller ikke. Måske en skilsmisse kunne gøre det.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |