|
Hjælp til hvad, der ser/er størst |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja se det kan løse mange problemer
|
|||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja men det skal være sidste udvej. Du ved nok happy wife happy life
|
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det må man sige.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nu må det snart laves om, til happy man happy life. Jeg nægter i hvert fald, at gå tilbage. Hvis bare man kunne få et godt OLED TV i 70". 77" er helt udelukket uden en skilsmisse.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Vi gik fra 25” og til 42”. Vi havde overvejet 37”, men da vi kiggede på dem i butikken stemte konen for 42”. Da vi kom hjem og 42” kom op på væggen, hvor 25” havde stået, tænkte vi - fuck hvad har vi da gjort. 14 dage efter var det helt normalt og 14 dagenefter igen snakkede vi om 50”. 50” kom først nogle år senere…… Klaus
|
|||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hold da kæft ... I sidder længere fra jeres 55" end vi sidder fra vores 130" i biografen!
Ellers vil jeg bekræfte hvad Klaus siger, vi har selv netop købt nyt 55" som vi sidder under to meter fra, og de første par timer føltes det koloenormt og som et decideret fejlkøb 😂 men man vænner sig hurtigt.
|
|||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Flemming, er din kone tilfældigvis langsynet og brillebærer fremfor kontaktlinsebruger?
Hvis ja, så har du en del af forklaringen på, hvorfor hun synes at TV’et er for stort. I øvrigt, hvad laver din kone i stuen udover at gøre rent og servere for dig? Jeg mener, det må da være i hendes egen interesse, at billedet er så stort, at hun kan se det ude fra køkkenet, hvor hendes plads er. (Det sidste skal du nok ikke sige til hende 😉😄)
|
|||||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nok heller ikke det første
|
|||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvorfor dog ikke ? Måske det endda bliver nemmere at blive skilt så
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hun er sgu nærsynet. Men går meget op i nips, og alt skal være så clean som muligt. Uh, ville gerne sige det sidste. Men så er skilsmissen også hjemme.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja, det begynder at friste.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
MikeW
Bruger Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
Er også lige hoppet fra 50" (plasma) til 65" OLED med siddeafstand på godt 3½m.
Det passer os perfekt, og man vender sig lynhurtigt til det større (bedre) billede. Havde jeg haft råd, ville det havde være 77", og helt uden at flytte sofaen. Vi har også et 104" lærred, der kører ned foran skærmen. Det er heller ikke for stort ;-)
|
|||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |