|
Hjælp til køb af stereoforstærker / receiver |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19513 |
Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 21:03 | |
Jeg ved kun, hvad jeg har læst i manualen. Prøv at slå SDB til og skru lidt på bass og treble. Så skulle den gerne vise både SDB og Tone i displayet. Går du så ind og vælger S. Driect, skulle ovennævnte gerne forsvinde. Klaus |
||
make
Bruger Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 21:11 | |
Ja Klaus, du har ret i at SDB og Tone forsvinder fra displayet når man slår over på S.Direct. Så når der ikke står SDB og eller Tone i displayet så må S.Direct være slået til eller også er der ikke pillet ved de indstillinger. Desværre har det ikke noget indvirkning på suselyden desværre men jeg sætter pris på at du forsøger at hjælpe
|
||
dysterland
Bruger Oprettet: 25-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 195 |
Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 21:13 | |
OK, den har lige været på tilbud til 1500. |
||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 21:48 | |
Det blev nævnt i en anden tråd for 1-2 uger siden, at hifi-klubben har sat den ned til 1400,-. |
||
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 12:05 | |
Et alternativ kunne være at bruge USB, i stedet for optisk, f.eks. med denne DAC: Prodigy Cube
Har ikke selv hørt den, men den får gode ord med på vejen. Dertil er er også mulighed for at købe nogle af de kinesiske varer der flyder rundt på eBay, hvor flere forskellige DACs også får gode ord med på vejen, og man kan finde modeller der bla. bruger rør ved nogle eller alle udgange.
|
||
dysterland
Bruger Oprettet: 25-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 195 |
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 12:47 | |
Prodigy Cube er helt sikkert en god løsning, men med USB er der stadig stelforbindelse mellem computer og forstærker.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |