|
Hjælp til køb med bankoverførsel. |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||||||||||||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
14K for ingen ting er også mange penge.
Har du et link til dem der skulle sørge for penge overførelsen og som skulle holde pengene indtil du siger god for varen. For jeg har læst om det samme flere gange, hvor folk bare er snydt. De prøver at give dig en sikkerhed, men der INGEN sikkerhed. Har du overført pengene, så er løbet kørt. |
||||||||||||||||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Jamen hvor er sikkerheden? Har selv anvendt paypal, som skulle være noget så sikkert. Men fik et par mærkelige mails fra dem, at jeg havde købt Netflix abb, og da jeg ville stoppe det, fik jeg bare beskeden at betaling var gået igennem. Så privat handel foregår her for fremtiden altid face to face.
|
||||||||||||||||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Det her ser helt klart ud til at være snyd. Så hold fingerne væk |
||||||||||||||||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Pengene er ikke overført. Banken sagde selv med kreditkort er du sikret hvis uheldet er ude og kan gøre indsigelse. Med PayPal har jeg prøvet et par gange hvor jeg fik pengene tilbage.
|
||||||||||||||||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Det ene dokument hedder Brochure_EPOST_verkaufer_2020.
Hvis du google navnet, får du INGEN hits. Du er snyd. Du får ingen varer. Hvor har du fundet varen? Ebay? Anmeld annoncen |
||||||||||||||||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Det var på dba.
Jeg har fået hans kontaktoplysninger samt telefonnummer. Fik også denne kvittering
|
||||||||||||||||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
En der køber en projektor i Berlin til 21k og så efter 3 måneder sætter den til salg for 14 i DK via DBA og skal have overført pengene til en konto i Belgien.
HVor mange alarmklokke vil du have der skal ringe?????
|
||||||||||||||||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Jeg tror bare det bedste i folk😂 jeg vil acceptere CashOnDelivery that's it.
|
||||||||||||||||
uffidon
Super bruger Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Enig med PerW, hvis det holdt vand burde Deutsche Post have en online beskrivelse af epost servicen som understøttede det pdf dokument, men jeg kan ikke finde en tilsvarende beskrivelse.
|
||||||||||||||||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Fik dog denne mail fra E-post og DHL express kunne se forsendelsen, så det er meget godt lavet i så fald.
|
||||||||||||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||
Min bank sagde sjovt nok det modsatte da jeg spurgte dem, du er ikke sikret pengene tilbage med visadankort. Ved ikke med mastercard, der gælder andre regler og forsikringer.
Redigeret af Munch - 16-Juli-2020 kl. 13:51 |
||||||||||||||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |