|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
ellingi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
@bhoejte Har også problemer med power on på PZ85 med Harmony One. Kan du linke til en nærmere beskrivelse af din løsning? HDMI valg fungerer i øvrigt fint. |
|||
Panasonic PZ85
Philips 32PF9731D Yousee Samsung SMT-H3126 Panasonic DMR-EH65 Beosound 9000 Beolab 8000 & Beolab 4000 Sony Playstation 2 Nintendo Wii |
|||
![]() |
|||
taalmod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
||
Jeg bruger Harmony 1000 med en PX10, og jeg havde også nogle problemer med den. Det viste sig at HDMI 1,2 og PC-indgangen kunne vælges ved dirkete koder, men ikke AV-indgangene (som jeg bruger til WIi), og så var der ingenting, der virkede. Det blev ikke bedre af at TVet startede op på TV hver gang, og at fjernbetkeningen ikkekunne finde ud af at skifte den over på HDMI 1, som er der, min TV-boks sidder. Min hjælp kom, da der på flatpanels var nogen, der snakkede om "Hotel Mode" for fjernsynet, hvor man kan sætte den op til at starte på det samme inpuot hver gang. Jeg har fundet info frem på et andet forum, der gangav det fra recordere, så det kan sikkert graves frem med søgefunktionen. Jeg satte mit TV til at starte op på HDMI 1 hver gang i hotel menuen, og fortalte derefter Harmony at den skulle bruge en knap til at få AV-menuen op og en anden knap til at skifte kanal (metode 3 i Harmony-SW). Ved så at vælge AV-knappen til både at få menuen frem og cycle igennem mulighederne og select til at godkende, kunne jeg få det til at virke. Jeg har ændret i input-delays lidt i remoten, så jeg ikke skal vente så længe på inputskift, det kan man jo prøve sig frem med, indtil man har en passende værdi (der stadig skifter det rigtige antal gange). Forhåbentlig kan det her hjælpe jer lidt. Quote fra andet forum:
|
|||
![]() |
|||
bhoejte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
Okay... Jeg har lige lavet en beskrivelse... PZ85E, Harmony One og PowerOnLong |
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
||
Tak det var dette der skulle til, nu kan jeg få den til at starte op på min YouSee boks hver gang. |
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
||
Okay, hånden på hjertet: Jeg har faktisk også selv været inde i "Hotel mode" og indstillet TV'et til at starte op på HDMI1, fordi jeg til sidst var godt træt af hele tiden at skulle skifte bort fra den analoge tuner, som jeg jo alligevel aldrig brugte til noget. Men jeg havde dog ingen mistanke om, at dette muligvis skulle være den egentlige årsag til, at Harmony 525'en hele tiden har gjort som den skulle, med TV'et. Godt at det nu også er lykkedes for dig, kskruger. Redigeret af musicus - 14-Juli-2009 kl. 08:58 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
ellingi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
@bhoejte Super, 1.000 tak.
|
|||
Panasonic PZ85
Philips 32PF9731D Yousee Samsung SMT-H3126 Panasonic DMR-EH65 Beosound 9000 Beolab 8000 & Beolab 4000 Sony Playstation 2 Nintendo Wii |
|||
![]() |
|||
reaper ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Randers Status: Offline Point: 34 |
![]() |
||
Kanon, tak for "Hotel Mode" tippet :)
Sammen med YouSee HDD tippet (http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp? TID=52938&PN=1&TPN=2), så spiller det bare perfekt hjemme i stuen nu. :) Redigeret af reaper - 31-Juli-2009 kl. 12:38 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |