|
Hjælp til projektorplacering samt lærred |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Såvidt jeg kan se (kan være jeg tager fejl) så har Epson EH-TW6000 ikke lens shift, og bunden af billedet starter udfor højden af linsen. Altså, hvis du monterer projektoren (på hovedet) i 240 cm vil toppen af billedet være ved 240 cm. Så du kan ikke bruge den projektor hvis den skal placeres i lofthøjde.
|
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, hvilkennskal jeg så kigge efter til nogenlunde samme pris og og tilsvarende specs.?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan den tiltes og ændre billedet med keystone eller er det federe at finde en helt anden?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den Epson EH-TW6000W du kigger på har 3D og Wireless, er det noget du skal bruge ? Hvis ikke kan du jo spare nogle penge der
|
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne godt tænke mig 3D, wireless var mere fordi man hurtigt får brugt nogle penge på et ordentligt HDMI-kabel når det skal have en vis længde.
|
|
|
|
MortenCombat
Bruger Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ikke placere projektoren helt op mod loftet og helt ind mod bagvæggen. Det vil med stor sandsynlighed få den til at overophede.
Læs brugervejledningen - der står formentlig hvilke afstandskrav der er. Hvis projektoren ikke får tilstrækkelig køling reduceres levetiden og du risikerer at pæren springer pga. overophedning.
|
|
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert |
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er heller ikke meningen at den skal klods op ad væg og loft. Jeg har bare ikke rigtig mulighed for at den skal hænge midt ude i rummet på et teleskop-beslag eller lign.
|
|
|
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kigget på en Optoma HD83 kunne den klare jobbet?
Er der nogle der kender til dette lærred? http://www.av-connection.dk/?PGr=4192&PNo=PRJ-CRE160X092HC&PicGr=5404&ML=1518 |
|
|
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej aouer
Er det ikke dig som har bygget et loftrum med skrå vægge om til en hjemmebio ( Mr. Nielsens.... ) Nå men du skal bruge denne til en Epson 6000 og 90" ( 200x112 cm ) Det der står med rødt er ikke farligt, men det er lidt misvisende at de har brugt rød skrift. Ambient light er baggrundslys og du kan ved denne afstand godt tænde en lampe, men hvis skriften er grøn eller gul kræver det større lumiens fra projektor og mindre baggrundslys. Prøv at flytte Throw distance og du kan se at skriften ændrer farve, men det er en oplysning du ikke skal lægge for meget i når du kan mørklægge
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |