|
hjælp til rma sag som ikke er blevet rep. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis du har 2 PC'ere kan du jo nemt teste om du kan få kontakt med NAS' fra den anden PC når overførslen crasher. Hvis ikke, er det jo tydeligt NAS' der laver ged.
Og hvad angår RMA'en så ville jeg hive fat i dem igen. tyder meget på en sammenspils fejl mellem sw og hw. evt et dårligt parti hdd. Du kan læse mere om dine specifikke rettigheder her http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/bevisbyrde?tc=EB392ADFE77B4366834024CFB52533DC
|
|||
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det kunne ligeledes være spændende at vide, om det er samme sted/tidspunkt det sker, hver gang...
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
||
Tak for alle svarene, jeg vil indsende både NAS og harddisk efter jeg er sikker på det er en af delene.
Til info er det bare almindelige data filer over windows Explorer via SMB. |
|||
![]() |
|||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
||
Jeg havde ikke betalt den regning, men skrevet til firmaet at fejlen stadig var der og spurgt om de ville løse problemet før eller efter forbrugerombudsmanden blev blandet ind i sagen. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
||
- Syntes heller ik på nogen måde det "fair" at firmaer bare sådan uden videre kan "kidnappe" ens udstyr.. virkelig en uærlig måde at tjene sine penge på! |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |