recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til rma sag som ikke er blevet rep.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til rma sag som ikke er blevet rep.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 15:05
Hvis du har 2 PC'ere kan du jo nemt teste om du kan få kontakt med NAS' fra den anden PC når overførslen crasher. Hvis ikke, er det jo tydeligt NAS' der laver ged.

Og hvad angår RMA'en så ville jeg hive fat i dem igen. tyder meget på en sammenspils fejl mellem sw og hw. evt et dårligt parti hdd.

Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 15:09
Det kunne ligeledes være spændende at vide, om det er samme sted/tidspunkt det sker, hver gang...

M.v.h.
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 21:51
Tak for alle svarene, jeg vil indsende både NAS og harddisk efter jeg er sikker på det er en af delene.

Til info er det bare almindelige data filer over windows Explorer via SMB.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Problemet med den slags sager er ofte at man selv får regningen når de ikke kan genskabe fejlen der hvor den er købt.
Havde problemet med en PC og skærm købt i SCI-butikken. Skærmen gik i sort, men det kunne ikke genskabes i butikken, så jeg betalte 250 kr for ingenting. Og har siden købt en ny skærm, da jeg ikke vil bøvle mere med det firma. Og en ny PC blir' købt et andet sted når der skal skiftes ud.Dead

Jeg havde ikke betalt den regning, men skrevet til firmaet at fejlen stadig var der og spurgt om de ville løse problemet før eller efter forbrugerombudsmanden blev blandet ind i sagen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Problemet med den slags sager er ofte at man selv får regningen når de ikke kan genskabe fejlen der hvor den er købt.
Havde problemet med en PC og skærm købt i SCI-butikken. Skærmen gik i sort, men det kunne ikke genskabes i butikken, så jeg betalte 250 kr for ingenting. Og har siden købt en ny skærm, da jeg ikke vil bøvle mere med det firma. Og en ny PC blir' købt et andet sted når der skal skiftes ud.Dead

Jeg havde ikke betalt den regning, men skrevet til firmaet at fejlen stadig var der og spurgt om de ville løse problemet før eller efter forbrugerombudsmanden blev blandet ind i sagen.
Nu kunne jeg så ikke få min PC med hjem uden at betale. Jeg fik lavet et dokument, hvor de lovede at tilbagebetale beløbet hvis fejlen kom igen indenfor 2 år. 14 dg efter havde jeg købt en ny skærm i Elgiganten ;-)
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:48

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Nu kunne jeg så ikke få min PC med hjem uden at betale. Jeg fik lavet et dokument, hvor de lovede at tilbagebetale beløbet hvis fejlen kom igen indenfor 2 år. 14 dg efter havde jeg købt en ny skærm i Elgiganten ;-)

- Syntes heller ik på nogen måde det "fair" at firmaer bare sådan uden videre kan "kidnappe" ens udstyr.. virkelig en uærlig måde at tjene sine penge på!
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu