recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Tekniker påstand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Tekniker påstand

 Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 10:25
Jeg ville spørge om folien kan medvirker til burn in på flatpanels. Ved ikke om de kigger med her.

Men det vil passe LG at afvise en garantireparation for burn in selv hvis der er den mindste undskyldning for det.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Jeg ville spørge om folien kan medvirker til burn in på flatpanels. Ved ikke om de kigger med her.

Men det vil passe LG at afvise en garantireparation for burn in selv hvis der er den mindste undskyldning for det.

Som billeder viser, står det klart og tydeligt på folien, at den skal fjernes INDEN ibrugtagning. Det samme på LG"s hjemmeside. Og sikkert også i manualen.
Til top
Hitme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juni-2017
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hitme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 15:19
der var ikke nogen sticker på mit hverken første eller anden gang 
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 15:21
Uanset, så hvorfor hulan lade plastik sidder på?
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 15:35
Men der var vel en manual? Du har en enormt dårlig sag
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 15:55
Jeg har lidt svært ved at tro at sådan en folie skulle kunne holde varmen tilbage. Den blokere jo ikke for nogen gennemstrømning. Og at den skulle ha så isolerende en effekt, det har jeg sku svært ved at tro på.

 Men jeg forstår så slet ikke at du ikke tager det af. Men sådan set fuldstændig ligegyldigt. Jeg tror også du har en dårlig sag.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 15:56
Jeg har også et B6, men 55". Der står ikke noget i manualen om at det plast på bagsiden skal fjernes.
Men det stod på en hvid label på bagsiden.

Venlig hilsen
KB
Til top
Hitme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juni-2017
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hitme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg har også et B6, men 55". Der står ikke noget i manualen om at det plast på bagsiden skal fjernes.
Men det stod på en hvid label på bagsiden.

det gjorde det ikke på mit heller ikke på det folie teknikeren hev af igår 

Til top
Hitme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juni-2017
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hitme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

jeg er simpelthen nød til at spørge, hvorfor har du ikke fjernet det plastik? Du har tydeligvis været klar over at det sad der

havde faktisk ikke lagt mærke til at der var folie førend han hev det af
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Hitme Hitme skrev:

Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

jeg er simpelthen nød til at spørge, hvorfor har du ikke fjernet det plastik? Du har tydeligvis været klar over at det sad der

havde faktisk ikke lagt mærke til at der var folie førend han hev det af

Alligevel kan du sige at der var folie på ved første rep 🤡 😉
Til top
Hitme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juni-2017
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hitme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Hitme Hitme skrev:

Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

jeg er simpelthen nød til at spørge, hvorfor har du ikke fjernet det plastik? Du har tydeligvis været klar over at det sad der

havde faktisk ikke lagt mærke til at der var folie førend han hev det af

Alligevel kan du sige at der var folie på ved første rep 🤡 😉

 
Ja siden jeg ikke har pillet noget folie af går jeg da ud fra at det sad på endnu da det blev sendt ind
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af Hitme Hitme skrev:

fik det her link overe på flatpanels.dk


WTF er det for en side?
Rodet billedgengivelse, med billeder der er svært at se, hvad ligner!



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu