|
Hjælp til Tekniker påstand |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg ville spørge om folien kan medvirker til burn in på flatpanels. Ved ikke om de kigger med her.
Men det vil passe LG at afvise en garantireparation for burn in selv hvis der er den mindste undskyldning for det.
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
||
Som billeder viser, står det klart og tydeligt på folien, at den skal fjernes INDEN ibrugtagning. Det samme på LG"s hjemmeside. Og sikkert også i manualen.
|
|||
![]() |
|||
Hitme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
||
der var ikke nogen sticker på mit hverken første eller anden gang
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
||
Uanset, så hvorfor hulan lade plastik sidder på?
|
|||
![]() |
|||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
||
Men der var vel en manual? Du har en enormt dårlig sag
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Jeg har lidt svært ved at tro at sådan en folie skulle kunne holde varmen tilbage. Den blokere jo ikke for nogen gennemstrømning. Og at den skulle ha så isolerende en effekt, det har jeg sku svært ved at tro på.
Men jeg forstår så slet ikke at du ikke tager det af. Men sådan set fuldstændig ligegyldigt. Jeg tror også du har en dårlig sag.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
||
Jeg har også et B6, men 55". Der står ikke noget i manualen om at det plast på bagsiden skal fjernes.
Men det stod på en hvid label på bagsiden. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Hitme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
||
det gjorde det ikke på mit heller ikke på det folie teknikeren hev af igår |
|||
![]() |
|||
||
havde faktisk ikke lagt mærke til at der var folie førend han hev det af
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Alligevel kan du sige at der var folie på ved første rep 🤡 😉
|
|||
![]() |
|||
||
Ja siden jeg ikke har pillet noget folie af går jeg da ud fra at det sad på endnu da det blev sendt ind |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
||
WTF er det for en side? Rodet billedgengivelse, med billeder der er svært at se, hvad ligner! Klaus
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |