recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Tekniker påstand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Tekniker påstand

 Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 09:09
Vi er ikke i USA. Her i landet må man gerne bruge sin sunde fornuft. Og som de andre siger. Du har en dårlig sag. For man skal pille alt af der ikke har noget med et elektrisk apparat at gøre. Det almindelig. Viden her i landet
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 10:30
Hvis det ingen steder står i dit materiale, så har LG en dårlig sag. Hvis det er SÅ vigtigt, så det sgu stå TYDELIGT! Gem det hele og klag.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 11:49
Efter at have fundet denne tråd, har jeg lige pillet plastikken af mit C8.
Og tro mig - Uden sticker ser man simpelthen ikke den plastik.
Så jeg synes, at LG har en rigtig dårlig sag, når de sælger TV uden at der sidder en sticker på.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 14:54
Var der folie på både for oven og for neden?
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 16:52
det var da godt du fik tvet ud af kassen 
tror du skal i DK regner med at du har en MEGET  dårlig sag 
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 18:03
ja der var folie begge steder.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

ja der var folie begge steder.
Der er også burn in begge steder så det hjælper dig ikke.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 18:58
Jeg forstår ikke lige, hvorfor der bliver gjort grin med @OP

Har selv et C7 og B8, og ingen af dem bliver varme på den aluplade bagpå. Det lyder lidt som en and fra den montør der har været forbi..
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Jeg forstår ikke lige, hvorfor der bliver gjort grin med @OP

Har selv et C7 og B8, og ingen af dem bliver varme på den aluplade bagpå. Det lyder lidt som en and fra den montør der har været forbi..
God pointe, men et eller andet sted må der være noget varme. Så kan man jo spørge hvorfor det ikke er værst eller kom først det sted.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 19:10
Eller også har den såkaldte "Teknikker" fundet på en forklaring for at slippe for at skifte panelet?
OLED paneler bliver ikke varme. Prøv og se deres Wallpaper modeller, de sidder helt op ad en væg, så at et tyndt stykke plastik skulle isolere så meget på et panel der i forvejen ikke bliver varmt.. Ahh, den skal man sgu længere ud på landet med.. 
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 20:04
Det kan godt være at i mener at det er ligegyldigt. Men jeg tænker at i kloger jer på noget, som i reelt ikke ved. Jeg tænker ikke at LG har skrevet advarsler på div. TV/folie for sjov skyld. Det har helt sikkert en grund.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 20:10
Super, men jeg tror lidt @Op efterspørger nogen der så kan komme med en eller anden forklaring udover "Når LG siger det, så er det sikkert rigtigt nok".

Jeg har prøvet at forklare at det alu ikke er varmere end omgivelserne, og derudover har jeg prøvet at forklare at deres Walpaper jo sidder helt op ad væggen, og det bliver heller ikke varmt.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu