|
Hjælp til Tekniker påstand |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kan ikke se at LG teknikeren påstår det, og gør LG teknikeren det er jeg ikke enig. Jeg tror dog ikke at OLED panelet er 100% effektivt (uden at vide det), derfor (antager jeg) vil der opstå varme. Folie vil helt sikkert gøre det at den nedsætte denne varmes mulighed for at forsvinde. Det er det som jeg har påstået og det står jeg ved. Jeg har heller ikke påstået at det kan være medvirkende til BI, tvært imod. Jeg vil faktisk ikke blive overrasket hvis det skulle vise sig at folien på toppen holder mere af den varme som stiger op fra elektronikken tilbage/ude, end den lille smule varme fra panelet holdes inde i panelet. Foliet kan derfor samlet set godt sænke temperaturen i panelet.
Det er jeg ikke enig med LG teknikeren i, jeg kan faktisk ikke se at der er nogen (heller ikke LG teknikeren) som har påstået at folien gør det.
|
|||
![]() |
|||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
||
For at afvise LG teknikerens forklaring skal der nok lidt mere teknisk til. Vi mangler viden om en eventuel sammenhæng mellem varme og burn in. Med noget konkret om dette skulle det være nemt at af vise LG påstanden, hvis de ellers holder fast i den. LG kunne jo samtidig oplyse hvor meget panel temperaturen ændre så ved stue temperatur med og uden folie.
|
|||
![]() |
|||
Hitme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
||
Som teknikeren udlagde det var det udelukkende den ekstra varme der skulle være opstået fordi at jeg ikke havde fjernet folien der er årsag til at jeg har fået BI |
|||
![]() |
|||
Hitme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
||
gad vide hvad alle dem der har deres tv stående foran et sydvendt vinduesparti gør om sommeren så når solen bager ind bag på tvèt ?
|
|||
![]() |
|||
||
Det tror teknikeren næppe selv på. Men går den, så går den. Men skriv stille og roligt til LG og se hvad svaret er.
|
|||
![]() |
|||
||
Så fik jeg svar fra LG det bliver lavet som en garantisag.
Tusind tak for hjælpen herinde
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Dejligt
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Husk så at pille folien af denne gang
![]() |
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
||
.
Redigeret af Flippo - 23-Januar-2020 kl. 06:36 |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
||
Pga. denne tråd tjekkede jeg lige min søsters nyindkøbte LG OLED, og ganske rigtigt var der en folie, og ganske rigtigt er det umuligt at se, at den er der, hvis man ikke ved det. Det kunne LG godt gøre bedre. |
|||
![]() |
|||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
||
Godt du ikke lyttede til alle dem der klogede sig og sagde det var din egen skyld
![]() |
|||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|||
![]() |
|||
||
Nu er det overstået, det endte med at jeg fik refunderet pengene og har så købt et 65C9
![]() Har fjernet folien på bagsiden
![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |