recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP TIL UNDERSØGELSE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆLP TIL UNDERSØGELSE

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
journalisten Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2008
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af JørgenR JørgenR skrev:

Oprindeligt skrevet af journalisten journalisten skrev:

Hej allesammen

Jeg er ked af, at spørgeskemaet reagerer så mærkeligt, som det gør. Jeg arbejder hårdt på sagen, men jeg kan sige så meget: I har ikke spildt jeres tid - svarene ER registreret! Det er en uforklarlig fejlmelding, og jeg håber naturligvis at få bugt med den ingen længe.

Dertil vil jeg lige sige tusind tak til dem der allerede har medvirket. Det hidtidige indtryk er, at kopieringen er mere omfattende, end vi havde troet.

Vh Henrik

Hej Henrik.

Læg nu ikke for meget i vurderingen af antallet af besvarelser. Den dårlige/forkerte funktionalitet i jeres undersøgelse gør at de fleste brugere nok forsøger at afsende svar flere gange.

I har vist stadig meget at lære, men al begyndelse er svær. Lykkes det alligevel ikke, så er alt håb ikke ude. Bare søg job ved YouSee. Der er tilgivelse til medarbejdere som ikke søger det perfekte

Hej JørgenR

Tak for at du gør mig opmærksom på en eventuel fejlmargin på spørgeskemaet. Heldigvis kan jeg se det eksakte tidspunkt, en besvarelse er indsendt på. Samtidig kan jeg se, hvad der er svaret i hvert enkelt spørgeskema. Hvis der er to identiske spørgeskemaer sendt ind inden for en kort tidsgrænse, vil de blive betragtet som dobbeltsvar og slettet. Det har heldigvis ikke været tilfældet, kan jeg afsløre.

Hej Zappy

Det er godt at høre, at skemaet endelig virker uden problemer. Det var en simpel fejlkode i ét af spørgsmålene, der lavede al balladen.

Og HVIS der skulle opstå problemer igen, så må I endelig skrive i dette forum, så jeg kan få rettet op på det.

Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 369
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 20:47

Oprindeligt skrevet af Zappy Zappy skrev:

Der er sandelig ikke meget respekt for folk her. Journalisten spørger pænt om vi vil deltage, men bliver anklaget som amatør. Er det helt utilgiveligt at lave en lille fejl? Linket og skemaet virker fint iøvrigt.

Jeg mener bare at lidt omhu og tjek ville være på sin plads. Ved afsendelse af skemaet kom fejlmelding, og det er da irriterende, når man har brugt tid på det.

/ Jørgen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 20:51

Hvis der er to identiske spørgeskemaer sendt ind inden for en kort tidsgrænse, vil de blive betragtet som dobbeltsvar og slettet. Det har heldigvis ikke været tilfældet, kan jeg afsløre.

Jeg prøvede 3 gange inden for mindre end et minut, men fik før omtalte fejlmeddelese alle gange, så der må da være mindst et dobbelt svar.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 20:53

Hvis der er to identiske spørgeskemaer sendt ind inden for en kort tidsgrænse, vil de blive betragtet som dobbeltsvar og slettet. Det har heldigvis ikke været tilfældet, kan jeg afsløre.

Jeg sendte besvarelsen mindst 2 gange, vist nok 3.

/ Jørgen
Til top
Zappy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2006
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 20:57

Det kunne iøvrigt - jeg taler naturligvis kun for mig selv - være interessant at høre hvad undersøgelsen mere præcist skal bruges til. Er det til en artikel og i så fald hvilken? Eller...?

Hvorfor er undersøgelsen begrænset til bibliotekerne som kilder?

Til JørgenR: Du må undskylde jeg sådan farede op. Det har været en laaang dag

Samsung 7505 55"
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Zappy Zappy skrev:

Til JørgenR: Du må undskylde jeg sådan farede op. Det har været en laaang dag

Kender jeg godt. Du må hellere komme i seng, i stedet for at bruge hele aftenen her 

/ Jørgen
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 21:13
Det var sq en kort omgang. Jeg låner ikke software på biblioteket og BANG så var det spørgeskema slut  Men bare fordi man ikke låner software på biblioteket kan man jo godt gå med en lille pirat inde i sig. Dermed ikke sagt jeg selv gør det

Redigeret af furious jt - 17-November-2008 kl. 21:14
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
journalisten Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2008
Sted: Aarhus, Denmark
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 21:20

Undersøgelsen skal bruges til et tv-indslag, som vi i min gruppe skal lave i løbet af de kommende uger. Vi fokuserer på bibliotekerne, fordi det er en stor kilde til musik støttet af skatteborgernes penge. Og så er det en lidt anderledes indgangsvinkel end fænomenet at hente musik fra nettet.

Men som jeg kan læse i forummet, har flere af jer svaret på spørgeskemaet igen. Det betyder, at jeg sletter de foreløbige besvarelser, vi har fået og må starte forfra. Der må simpelthen ikke være sådanne fejl i vores resultat.

Jeg ved godt, det har været lidt "amatøragtigt", men faktisk har jeg tidligere brugt spørgeskemaet upåklageligt, så jeg vil hellere give teknikken end mig selv skylden

I er meget velkomne til at besvare spørgeskemaet på ny - jeg forstår dog godt, hvis I ikke gider bruge flere kræfter på det.

Vh Henrik

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 21:25

Det er måske en stor kilde til musik på et bibliotek, men det er jo ikke den nyeste man finder der, det er jo blevet stoppet. Et hit i dag finder man jo først der et par måneder efter udgivelse.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 21:39

Men som jeg kan læse i forummet, har flere af jer svaret på spørgeskemaet igen. Det betyder, at jeg sletter de foreløbige besvarelser, vi har fået og må starte forfra. Der må simpelthen ikke være sådanne fejl i vores resultat.

Vh Henrik

Beklager Henrik, jeg syntes altså ikke at afstemningen kan tages alvorligt. Hvilken seriøs TV-station skulle kunne det ?

Valget/formuleringerne af spørgsmål kan diskuteres, men det er i hvert fald problematisk, at alle kan afgive svar et ubegrænset antal gange.

På nogle hjemmesider med afstemninger er det kun muligt at stemme en gang fra samme computer, og det gør snyd lidt sværere.

/ Jørgen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu