|
Hjælp til valg af bagkanaler |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Forstå mit ret, hvis du ser billedet står sofa helt op ad bagvæggen og hvis jeg placere dem på bagvæggen sidder jeg ikke foran dem, men under dem.
|
||
![]() |
||
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
|
Jeg har to stk. fronter til DS3 med omskifter liggende i hvid. De er lidt beskidte, men kan måske renses. Så hvis valget skulle falde på et par ds3'er som jeg selv har og er glade for, så kan du hente fronterne hos mig u/b.
De ligger bare og optager støv. |
||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||
![]() |
||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
|
Okay det lyder super fedt! Hvor i landet er vi henne? Men hvordan ville det være mest optimalt at placere dem i mit rum ?
Redigeret af Jesper Flamand - 26-Maj-2014 kl. 18:02 |
||
![]() |
||
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
|
Fronterne ligger i Glostrup.
Bare for at udspecificere, og undgå misforståelser, så er det kun fronterne ikke selve højttalerne. Så er du i hvert fald fri for at skulle tænke på at ombetrække dine kommende ds3'ere hvis du kun kan finde dem i sorte. HUSK DER ER TO MODELLER... EN MED OMSKIFTER, DEN NYESTE, OG EN UDEN, DEN ÆLDSTE. MVh. Mark |
||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||
![]() |
||
|
Der er iøvrigt et sæt til salg i hvide på dba. Hvad sættet koster ved jeg ikke, men han sælger adskilt, jeg har nemlig købt hans CM1'ere.
http://www.dba.dk/bw-surround-saet-m-ds3-cm/id-1007666999/ |
||
Mvh. Mark
||
![]() |
||
|
Yes jeg er med :-) Men ville da i hvert fald også være en stor hjælp! |
||
![]() |
||
|
Har snakket med ham. Men har ikke ville købe hvis de slet ikke optimere til min bag væg og der var andre alternativer.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har ikke fortrydt købet af mine. Jeg syntes de giver et dejligt bredt billede, men de sidder så også i et 7.1 setup og bruges som surround højttaler på sidevæggen. Overvejer selv at udskifte baghøjttalerne til endnu et sæt ds3'ere istedet for mine 600'ere.
|
||
Mvh. Mark
||
![]() |
||
|
Okay. Det lyder også til at være mest optimalt! Men hvis jeg ikke kan bruge den dipole funktion skal jeg måske se en anden vej.?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej de skal ud til siden, du skal ikke sidde under dem. Og så skal de hænge mindst et hoved højere oppe end din hårtop. Lyden vil herefter fornemmes at komme langt bagude, hvis det er det der sker i filmen. Hvis du har lyttet til god stereogengivelse, vil du genkende dybdeperspktivet. Her omsat til bagkanalerne. |
||
![]() |
||
|
Enig! Men jeg har den udfordring at jeg har et vindue på min venstre side og det stykke væg imellem vindue og bagvæg er kun 47 cm. DS3 fylder 38 cm, så der er faktisk kun 9 cm ind til bagvæggen. Vil dette blive et problem?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
De skal hænge på bagvæggen!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |